Przetargi.pl
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie geod. Strzałkowo (ulice Rubinowa, Modrzewiowa, Sosnowa i Jałowcowa)

Wójt Gminy Strzałkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-420 Strzałkowo, Al. Prymasa Wyszyńskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 275 06 19 , fax. 0-63 275 02 62
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Strzałkowo
    Al. Prymasa Wyszyńskiego 6 6
    62-420 Strzałkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 275 06 19, fax. 0-63 275 02 62
    REGON: 00054131600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzalkowo.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie geod. Strzałkowo (ulice Rubinowa, Modrzewiowa, Sosnowa i Jałowcowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg do gruntów rolnych w obrębie geod. Strzałkowo ( ulice Rubinowa, Modrzewiowa, Sosnowa i Jałowcowa) o długości ogółem 1370mb. Roboty będą prowadzone w istniejących pasach drogowych i będą obejmowały m.in.: a) roboty pomiarowe, b)Koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, c) wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego gr. 10 cm , d) wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych (bazalty, melafiry, gabra) stabilizowanych mechanicznie o uziarnieniu 0/63mm zaklinowane kruszywem 0/31,5mm gr./ łącznie grubość 15cm ) d) profilowanie i zagęszczenie pobocza o szerokości ca 2x2,00m Jezdnia szerokości 3,00 m do 4,00m. Do budowy nawierzchni z kruszyw łamanych nie dopuszcza zastosowania kruszyw łamanych uzyskanych ze skał wapiennych, Dopuszcza się przesunięcie osi w granicach pasa drogowego w nawiązaniu do istniejących i projektowanych sieci i urządzeń infrastruktury technicznej. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2013 r., poz. 1409), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), zgodnie dokumentacją projektową, , a także z poleceniami inspektora nadzoru, - w czasie wykonywania robót teren budowy musi być oznakowany, - droga musi być przejezdna w czasie wykonywania umowy. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a)naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu, b)organizację i urządzenie placu budowy, c)projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót d)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, e)wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacyjnej, geodezyjnej f)Dostarczenie Zamawiającemu świadectw jakości, certyfikatów, świadectwa wykonanych prób i atesty g)po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu placu budowy, h) regulacje studni. Każdy z Wykonawców powinien odwiedzić miejsce inwestycji celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji dotyczącej przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi zgodność SIWZ oraz dokumentów przetargowych (przedmiarów robót) ze stanem faktycznym podczas wizji lokalnej. Projekt budowlany oraz inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania stanowią załączniki do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4. określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania organizacyjne: wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności ppoż. w trakcie wykonywania robót. 7. Wymagania dot. gwarancji: 7.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 7.2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za: 1) wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną, estetyczną przedmiotu umowy, 2) usunięcie tych wad i usterek, stwierdzonych w toku czynności odbioru oraz ujawnionych w okresie gwarancyjnym. 7.3. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem, mailem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 7.4. Wady lub usterki, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym nie zawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 7.5. W przypadku nie usunięcia wad lub usterek w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający może powierzyć wykonanie napraw i innych czynności wynikających z gwarancji na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 7.6. Zapis ust. 5 nie wyklucza prawa potrącenia kary umownej oraz dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych. 7.7. Gwarancją Wykonawcy objęte są wszystkie roboty wykonane na podstawie umowy, bez względu na to, czy zostały wykonane przez Wykonawcę, czy przez osoby trzecie, którymi posłużył się on przy wykonywaniu umowy. 8. Wymagania dot. rękojmi: 8.1. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne dotyczy wad lub usterek przedmiotu umowy istniejących w czasie dokonywania czynności odbioru oraz wad lub usterek powstałych po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w przedmiocie umowy w chwili odbioru i wygasa po upływie trzech lat od daty dokonania końcowego odbioru przedmiotu umowy. 8.2. O wykryciu wady/usterki Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę w terminie 7 dni od daty jej ujawnienia, przy czym dla zatwierdzenia terminu ważna jest data nadania pisma u operatora. 8.3. Wykonawca jest zobowiązany usunąć na własny koszt w uzgodnionym terminie, nie dłuższym niż 1 miesiąc, wszystkie wady/usterki odnoszące się do przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli Zamawiający zażądał tego na piśmie przed upływem okresu rękojmi. 8.4. Roszczenia z tytułu rękojmi mogą być dochodzone także po upływie terminu rękojmi, jeżeli Zamawiający zgłosił Wykonawcy istnienie wady/usterki w okresie rękojmi. 8.5. Nie usunięcie przez Wykonawcę wad lub usterek w terminie wskazanym w ust. 3 uprawnia Zamawiającego do powierzenia ich usunięcia osobom trzecim. Koszt usunięcia wad przez osobę trzecią zostanie w takim przypadku potrącony z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 10. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 11. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. Nr 21 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r. Nr 391 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, przywróci teren przyległy do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8543 0000 2001 1000 0273 0005 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie pieniądza, w przelewie należy dopisać wadium na przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrębie geod. Strzałkowo (ulice Rubinowa, Modrzewiowa, Sosnowa i Jałowcowa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzalkowo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach