Gmina Korczyna ogłasza przetarg
- Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
- Data zamieszczenia: 2009-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
ul. Rynek 18a 18a
38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
REGON: 37044056000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dachu budynku nr 1 Gimnazjum w Korczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a/ roboty rozbiórkowe: - rozebranie rynien dachowych, rur spustowych i obróbek blacharskich - skucie żelbetowego gzymsu - rozebranie betonowych czapek kominowych - wykucie otworów w płytach kory - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z późn.zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 1 do formularza ofertowego, c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubepieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, g/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - według załącznika nr 2 do formularza ofertowego, h/ dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane przepisami prawa, uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz, dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, i/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008) dwóch zamówień związanych tematycznie z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł z podaniem wartości robót brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy Zamawiającego - według załącznika nr 3 do formularza ofertowego, j/ referencje potwierdzające, że roboty wymienione w lit. (i) zostały wykonane z należytą starannością, k/ w przypadku składania oferty wspólnej wymagane dokumenty muszą być złożone dla każdego z wykonawców oddzielnie za wyjątkiem załącznika nr 2 oraz załącznika nr 3 do formularza ofertowego, które to dokumenty wykonawcy sporządzają wspólnie, l/ w przypadku składania oferty wspólnej brany będzie pod uwagę łączny potencjał kadrowy i techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie składających wspólną ofertę wykonawców, ł/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania, w innym przypadku wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu kolejnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/ innego dokumentu ubezpieczenia, który dołącza do oferty, m/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy oraz zapoznaniu się z dokumentacją budowlano - wykonawczą, n/ szczegółowy kosztorys budowlany z określeniem jednostkowych nakładów rzeczowych: robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz z określeniem stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i zysku, o/ proponowany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drewnianej konstrukcji dachu, wymiana pokrycia dachu i obróbek blacharskich- segment II budynku Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Potoku
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego na budynkach gospodarczych Zachowawczej Hodowli Konia Huculskiego w Wołosatem
Dodano: 2016-03-15 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Dębicy
Dodano: 2014-06-11 - Remont budynku 47/3187 JW. 3711 Nowa Dęba Sprawa Zp 20/2014
Dodano: 2014-05-30 - Wykonanie robót budowlanych w Nadleśnictwie Kańczuga
Dodano: 2013-09-30 - Remont - wymiana pokrycia dachowego na pawilonie mieszkalnym B w Zakładzie Karnym w Łupkowie
Dodano: 2013-07-22 - Remont dachu willi przy ulicy Cetnarskiego w Łańcucie wraz z wymianą stolarki okiennej.
Dodano: 2013-06-07 - Nadbudowa dachu na budynku administracyjno-biurowym Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku
Dodano: 2013-06-05 - modernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie miejskim przy ul. Bandurskiego 2 w Jarosławiu, etap I - nadbudowa dachu
Dodano: 2012-03-14 - WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MOŁODYCZU
Dodano: 2011-09-15