Przetargi.pl
PRZEBUDOWA CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ULIC CIĘŻAROWA I WIŚLAŃSKA W SKOCZOWIE

Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
    ul. Rynek 1 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
    REGON: 00052759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ULIC CIĘŻAROWA I WIŚLAŃSKA W SKOCZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ciągu komunikacyjnego ulic Ciężarowa i Wiślańska w Skoczowie (ok.1300 mb) obejmującej następujące odcinki: 1.A-E o długości 594,35 mb, 2.D-F o długości 619,08 mb, 3.G-H o długości 71,25 mb, 4.Zatoka postojowa w ciągu odcinka D-F długość ok. 140 m. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia : a) rozbiórka istniejącej nawierzchni dróg i chodników na ulicach Ciężarowa, Wiślańska, b) rozbiórka podbudowy, korytowanie, c) przebudowa linii kablowych ŚN 15 kV, d) przebudowa sieci wodociągowej, e) przebudowa linii napowietrznej nN oświetlenia ulicznego, f) wykonanie odwodnienia liniowego wraz z przyłączami oraz regulacja pionowa istniejących studzienek, g) ustawienie krawężników betonowych ulicznych oraz obrzeży, h) wykonanie nowej podbudowy z kruszywa, i) wykonanie nowej nawierzchni jezdni oraz wjazdów do posesji zgodnie z projektem, j) wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, k) wykonanie docelowego oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem. Podstawą do realizacji jest dokumentacja budowlana oraz decyzja pozwolenia na budowę nr WB - PK - 7351/1310/2005/2006. Wykonawca dostarcza wszystkie niezbędne materiały do zrealizowania zamówienia a w uzgodnieniu z Zamawiającym zagospodarowuje materiały pochodzące z demontażu, nieprzewidziane do dalszego wykorzystania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do specyfikacji. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 70 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót związanych z budową bądź przebudowa dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 2 000 000 zł brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sieci i urządzeń elektrycznych oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci i urządzeń elektroenergetycznych, d) udzielą 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy). 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) wykaz trzech wykonanych robót w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z budową bądź przebudową dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 2 000 000 zł brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), b) dokumenty od zamawiających (wskazanych w zał. nr 3 do siwz) dla których wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty związane z budową bądź przebudową dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 2 000 000 zł brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, d) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i urządzeń elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby. 4)Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 d) będzie: oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach