Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z póź. zm).

Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Partyzantów 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3135020 , fax. 034 3134699
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
    ul. Partyzantów 21 21
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3135020, fax. 034 3134699
    REGON: 15152652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z póź. zm).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie w zakresie - Grafika komputerowa i projektowanie stron WWW dla grupy do 15 osób bezrobotnych, realizowany ze środków w ramach projektu Droga do aktywizacji zawodowej Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy, stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcy wraz z SIWZ - załącznik nr 1, 2. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie społeczne oraz braku zaległości podatkowych oraz, że wykonawca zapoznał się z warunkami zawartymi w niniejszym SIWZ wraz z jej załącznikami i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 3 SIWZ, 4. oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ, 5. kopię aktualnego odpisu z rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadanie uprawnień do wystąpienia w obrocie prawnym (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty), 6. kopię zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy oraz aktualizację wpisu na 2009 rok, 7. oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ) oraz nie wnoszeniem do jej treści żadnych zastrzeżeń (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), 8. preliminarz kosztów, z którego wynika koszt szkolenia przypadający na jedną osobę, koszt osobogodziny oraz całkowity koszt szkolenia przypadający na 15 osobową grupę (obliczenie oferowanej ceny zamówienia - wartość zapłaty przez Zamawiającego załącznik nr 7 do SIWZ, 9. kserokopię certyfikatu jakości usług jeżeli wykonawca taki posiada (np. Certyfikaty Systemu Zarządzania jakością ISO, akredytację kuratora Oświaty), 10. kwestionariusz dla Jednostki Szkolącej (załącznik nr 8 do SIWZ) zawierający opis miejsca przeprowadzenia szkolenia (zajęć teoretycznych i praktycznych) oraz wyposażenia w sprzęt do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, 11. kwestionariusz kursu stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, 12. kwestionariusze osobowe kadry dydaktycznej, potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób, które będą prowadzić zajęcia szkoleniowe - załącznik nr 10 do SIWZ, 13. program szkolenia - załącznik nr 11 do SIWZ, 14. informacje dotyczące doświadczenia Wykonawcy o realizacji przedmiotowego szkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie (wykaz szkoleń obejmujących grupę osób nie mniejszą od grupy określonej w przedmiocie zamówienia /tj. = lub > 15 / z podaniem ich kierunku i terminu realizacji (np. referencje) załącznik nr 12 do SIWZ, 15. wzór: - zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 16. oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 13 do SIWZ) opisujące : - sposób sprawowania nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, - zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: program szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach