Przetargi.pl
Podstawowa obsługa komputera i internetu dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4152650 , fax. 032 4190659
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Sienkiewicza 1 1
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4152650, fax. 032 4190659
    REGON: 00345727200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/ops/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podstawowa obsługa komputera i internetu dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szacunkowa ilość osób objętych szkoleniem to 10 osób . 2.Łączna liczba godzin (dydaktycznych i praktycznych) szkolenia wynosi 60 godz. zajęć na jednego uczestnika ( godzina zajęć szkoleniowych oznacza godzinę lekcyjną 45 min. + przerwa 5 min) 3.Zajęcia szkoleniowe a) mogą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty w godz. od 8.00- 15.00 z wyłączeniem środy, b) czas trwania szkolenia w ciągu dnia max 5 godz. lekcyjnych. c) uczestnikom przysługuje 5 min przerwy po każdej godzinie lekcyjne oraz 15 min po 3 godzinie lekcyjnej szkolenia. 4 Wykonawca musi zapewnić: a) miejsce wykonania zamówienia na terenie miasta Racibórz . b) salę w której będą odbywały się zajęcia praktyczne wyposażoną w stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu, c) przy jednym stanowisku komputerowym -jeden uczestnik szkolenia, d) stanowiska komputerowe spełniające podstawowe wymogi bhp. e) pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków . 5. Wykonawca jest zobowiązany zorganizować jeden poczęstunek w czasie przerwy między zajęciami, który powinien obejmować kawę, herbatę, zimne napoje oraz słodycze w ilości odpowiadającej do liczby uczestników. 6.Program szkolenia powinien zawierać między innymi następujące zagadnienia: a) poznanie podstawowych zasad działania komputera, b) poznanie podstaw działania systemu Windows, c) obsługa programów do nagrywania płyt CD,DVD. d) obsługa i instalacja różnego typu drukarek, e) ochrona dokumentów przed wirusami, archiwizacja danych, f) obsługa programów komputerowych: edytory tekstów, pakiety biurowe, arkusze kalkulacyjne g) obsługa Internetu i poczty elektronicznej, 7. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestnika szkolenia dotyczące weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także , jakości prowadzonych zajęć. Ankiety oraz ich analizę Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia. 8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, w tym materiały biurowe ( notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika). w/w materiały powinny obowiązkowo zawierać logo EFS, UE, POKL. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. 10.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkie osoby biorące udział w szkoleniu. 11.Szkolenie winno kończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu potwierdzającym zakres szkolenia oraz umiejętności/ uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje oraz logowe, EFS, POKL. 12.Całość dokumentacji powinna zostać opatrzona Logiem EFS,POKL , wzory których można pobrać ze strony www.efs.gov.pl 13.Wykonawca zobowiązany jest zamieścić ogłoszenie o szkoleniu jak również instytucję szkolącą na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl 805.33000-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana przez komisję przetargową wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w § 8.SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ,) 3. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w (załączniku Nr1 do formularza ofertowego) 4. Oświadczenie o posiadaniu własnego lokalu, w którym odbywać się będzie szkolenie; .( Zał.Nr 2 do formularza ofertowego - wzór oświadczenia do wykorzystania) w przypadku, gdy forma prawna lokalu jest inna niż własna należy dołączyć przedwstępną umowę lub pismo o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp 5. Dokument potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl/ops
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach