Powiat Stargardzki ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Skarbowa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4804802 , fax. 091 4804873
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki
ul. Skarbowa 1 1
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4804802, fax. 091 4804873
REGON: 81170228900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa - modernizacja budynku A Centrum Kształcenia Praktycznego w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Pierwszej Brygady 35 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa - modernizacja budynku A Centrum Kształcenia Praktycznego z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Pierwszej Brygady 35, z przeznaczeniem na warsztaty szkolne. Budynek Centrum Kształcenia Praktycznego posadowiony jest na działce nr 109/76, w obrębie nr 5 miasta Stargardu Szczecińskiego. Obecna powierzchnia użytkowa wynosi 550,33 m? , a kubatura pomieszczeń 4 825 m?. Zakres robót obejmie: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) roboty murarskie, 4) roboty żelbetowe, 5) montaż stolarki okiennej i drzwiowej z PCV, 6) wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych, 7) roboty tynkarskie, 8) wykonanie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych, 9) roboty dekarskie, 10) wykonanie lekkiej odbudowy dachu, 11) wykonanie obróbek blacharskich i urządzeń odprowadzających wodę, 12) roboty malarskie, 13) roboty ślusarskie, 14) remont elewacji, 15) zagospodarowanie terenu, 16) prace w zakresie instalacji wodny zimnej, 17) prace w zakresie instalacji kanalizacyjnej, 18) prace w zakresie instalacji c.o. 19) prace w zakresie instalacji wentylacyjnej, 20) prace w zakresie instalacji elektrycznej, 21) prace w zakresie instalacji telekomunikacyjnej oraz okablowania strukturalnego. 22) roboty towarzyszące związane z remontem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 220 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 16 335 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat wykonali prace o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wszystkie branże występujące w przedmiocie zamówienia, tj. branżę konstrukcyjno- budowlaną, elektryczną, sanitarną na obiekcie o kubaturze pomieszczeń do 4 000 m?, b) Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, tj. z zakresu branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) aktualne zaświadczenie właściwego Urz. Skarbowego oraz ZUS lub KRUS o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. z zakresu branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 9) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Szczegółowy zakres dokumentów określa SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25