Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji w budynku administracyjnym i budynku szpitalnym B, modernizacji sieci centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku szpitalnym B, wraz z docelowym systemem wymiany ciepła wspierającym istniejący układ c.o. i c.w.u. i robotami towarzyszącymi.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Barlinku Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7462502, 7461810 , fax. 095 7462502
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Barlinku Szpital Powiatowy
    ul. Szpitalna 10 10
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7462502, 7461810, fax. 095 7462502
    REGON: 00030455600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji w budynku administracyjnym i budynku szpitalnym B, modernizacji sieci centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku szpitalnym B, wraz z docelowym systemem wymiany ciepła wspierającym istniejący układ c.o. i c.w.u. i robotami towarzyszącymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji w budynku administracyjnym i budynku szpitalnym B, modernizacji sieci centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku B,wraz z docelowym systemem wymiany ciepła wspierającym istniejący układ c.o. i c.w.u. i robotami towarzyszącymi.Przedmiot zamówienia składa sie z trzech części - Część I termomodernizacja w budynku administracyjnym i budynku szpitalnym B wraz z robotami towarzyszącymi polegającym na: ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stropodachu,wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,modernizacji posadzki,robotach malarskich,robotach murarskich(m.innymi:tynki,okładziny ścienne,elewacje); Część II - Modernizacja sieci c.o. w budynku administracyjnym wraz z robotami towarzyszącymi. W skład robót wchodzi demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania; Część III Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku B wraz z docelowym systemem wymiany ciepła wspierającym istniejący układ c.o. i c.w.u. i robotami towarzyszącym, czyli zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni 222 m 2, na budynku wolnostojącym o powierzchni zabudowy 387,30 m2, 3 kondygnacyjnym o wysokości 11,90 m, podpiwniczonym, z dachem płaskim, stropodachem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy:1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający prosi o przedstawienie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów stanowiących załącznik do oferty:1. Oświadczenie w sprawie spełnienia warunków ar.22 ust.1 pzp. oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp; 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych i usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających odpowiednio, że roboty i usługi zostały wykonane należycie.;7. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w tym; uprawnienia osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy do sprawowania tej funkcji przy robotach budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień do projektowania przedmiotowych instalacji oraz do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej,instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;10. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu;11. Informacje banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy; 12. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, nie mniej niż do wysokości kontraktu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach