Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi kominiarskie świadczone w budynkach Gminy Piekary Śląskie oraz wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w IV kwartale 2009 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Żwirki 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2872981 , fax. 032 2872241
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Żwirki 23 23
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2872981, fax. 032 2872241
    REGON: 27104905100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi kominiarskie świadczone w budynkach Gminy Piekary Śląskie oraz wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w IV kwartale 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie świadczone w budynkach Gminy Piekary Śląskie oraz wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w IV kwartale 2009 r. Zakres zamówienia: 1. Świadczenie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych wykonywanych, zgodnie z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi i obowiązującymi normami przedmiotowymi w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690 z późniejszymi zmianami), - ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej - tekst jednolity z 12.09.2002 r. (Dz. U. Nr 147, poz.1229 z późniejszymi zmianami) oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi i obowiązującymi normami przedmiotowymi w tym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 121 poz.1138). 2. Szczegółowy zakres usług: a) czyszczenie przewodów dymowych wraz z wyniesieniem sadzy na zewnątrz budynku- zgodnie z wykazem przewodów kominowych w budynkach - załącznik nr 3 do SIWZ, b) czyszczenie przewodów wentylacyjnych- zgodnie z wykazem - załącznik nr 3 do SIWZ, c) czyszczenie przewodów gazowych - zgodnie z wykazem - załącznik nr 3 do SIWZ, d) okresowa kontrola, raz w roku, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności przewodów kominowych oraz prawidłowości podłączeń - ilość mieszkań wskazanych przez Zamawiającego - 2.457. e) odgruzowanie przewodu kominowego, f) ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo kominowych z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazanie rozwiązań technicznych prawidłowego eksploatowania i sposobu usunięcia występujących usterek i wad, g) założenie nasady na przewodzie kominowym, h) wskazanie przewodów do podłączenia wszelkiego rodzaju urządzeń grzewczych i wentylacyjnych, i) inwentaryzacja urządzeń grzewczo-kominowych w budynku (w tym: sporządzanie szkiców lub rysunków roboczych, spis ilościowy, opis stanu technicznego np. przed gazyfikacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca winien: 2.1 posiadać doświadczenie w realizacji zamówień o takim samym zakresie i wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował przynajmniej jedną usługę o takim samym zakresie przedmiotowym o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto. 2.2 posiadać wymagane uprawnienia kominiarskie - dyplom mistrzowski w Rzemiośle Kominiarstwo (przynajmniej jeden Mistrz kominiarski).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania ww. wymogów Wykonawca winien przedłożyć: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz usług o takim samym zakresie przedmiotowym, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie - załącznik nr 2 do SIWZ; - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do SIWZ lub wykaz osób i podmiotów sporządzony wg wspomnianego zał. nr 5 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia kominiarskie - dyplom mistrzowski w Rzemiośle Kominiarstwo (przynajmniej jeden Mistrz kominiarski). - wskazanie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na zgłoszenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.piekary.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach