Przetargi.pl
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu- modernizacja kotłowni

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Pałacowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8172172 , fax. 0-33 8172172
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
    ul. Pałacowa 1 1
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 0-33 8172172, fax. 0-33 8172172
    REGON: 00018203000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.silesia-region.pl/mowjaworze
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu- modernizacja kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu - modernizacja kotłowni Zakres robót obejmuje: 1. Roboty demontażowe 2. Roboty instalacyjne 3. Komin 4. Wentylacja kotłowni 5. Roboty rozbiórkowe 6. Instalacja gazowa 7. Roboty budowlane 8. Instalacja elektryczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152229
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ Dokumenty wyżej wymienione są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób W przypadku braku jakiegokolwiek z ww dokumentów, oferta będzie odrzucona Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w ar. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Oferta zostanie odrzucona, gdy: jest niezgodna z ustawą, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności gdy: zachodzić będą przesłanki przewidziane w art. 56 k.c. i nast., oferta dotknięta będzie wadą oświadczenia woli, skutkującą jej nieważnością art. 82 i nast. k.c., oferent reprezentowany będzie w sposób niewłaściwy art. 103 i 104 k.c. Oferty wariantowe lub alternatywne zostaną odrzucone Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania, jednakże po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji; wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego stanowiące zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów, opracowany ściśle na podstawie przedmiarów robót stanowiących zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji (w przypadku nie wypełnienia wszystkich pozycji przedmiarów robót bądź wpisanie w którejś z pozycji 0 bądź dopisanie dodatkowych pozycji, oferta będzie odrzucona aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Oświadczenie oferenta o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , Oświadczenie oferenta o nie zaleganiu z opłacaniem podatków , wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca załącznik do sporządzenia przez oferenta wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności załącznik do sporządzenia przez oferenta wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/mowjaworze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach