Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 556 45 15, 7684281 , fax. (58) 556 36 18, 7614629
- Data zamieszczenia: 2011-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Jana Pawła II 50 50
80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (58) 556 45 15, 7684281, fax. (58) 556 36 18, 7614629
REGON: 19106669200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-63/11/2011/Winda/Izba Przyjęć - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zadanie nr 1 1) Wymiana windy towarowo-osobowej do transportu chorych (nr ewid. 31-06-4688, nr fabryczny A14723) w budynku C w obszarze SOR-u Szpitala zamawiającego na nową windę o napędzie elektrycznym przy założeniu np.: a) demontaż istniejącego dźwigu i drzwi, b) wybicie otworu drzwiowego na poziomie niskiego parteru, c) montaż nowego dźwigu i nowych drzwi szt. 6 (wykorzystujący istniejący szyb, nadszybie, podszybie oraz maszynownię) d) kabina: - kabina metalowa przelotowa o pow. użytkowej P=3,56 m2 wyposażona w drzwi automatyczne szt.2 współdziałające z drzwiami przystankowymi na kondygnacji na falowniku z filtrem RFI - wykonana ze stali nierdzewnej (łatwa do zmywania i dezynfekcji) e) wymiana zespołu napędowego: - zespół dobrany do udźwigu 1600 kg, prędkości V=1.0 m/s oraz wysokości podnoszenia h = 8.5 m - napęd regulowany na falownikach z filtrem RFI f) tablice sterowe wstępne szt. 2 - sterowania jednym dźwigiem z możliwością ingerencji w oprogramowanie g) ograniczniki prędkości i obciążniki zgodnie z wymogami PN/EN 81.1 h) liny nośne i ograniczniki prędkości zgodnie z wymogami PN/EN 81.1 i) sterowanie z odwzorowaniem: - mikroprocesorowe zbiorcze góra-dół z możliwością programowania różnych funkcji eksploatacyjnych j) instalacja elektryczna: - przekrój przewodów zgodnie z wymogami przepisów - dobór amperomierzy i podliczników energii elektrycznej do wymaganej mocy - ochrona przed przepięciami k) wysokość podszybia dźwigu - 1,85 m 1.1) koncepcja techniczna/rozwiązania techniczne, która w momencie wygrania przetargu będzie uzgodniona z Urzędem Dozoru Technicznego i dopuszczona do realizacji zamówienia. 1.2) szczegółowy opis robót i warunków technicznych związanych z wymianą dźwigu zawiera: - Projekt budowlany wraz z aneksem z dnia 15.06.2011r. - Załącznik nr 4 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 5 do SIWZ; - przedmiar robót (Roboty ogólnobudowlane), jako materiał poglądowy - Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Dokonanie wszelkich uzgodnień i odbiorów związanych z montażem nowego dźwigu w UDT wraz z poniesieniem kosztów za badania dopuszczające dźwig do rejestracji i eksploatacji. 3) Roboty budowlane związane z wymiana dźwigi oraz z osadzaniem nowych drzwi i malowaniem przestrzeni wokół dźwigowej. 4) Wymiana windy winna być wykonana zgodnie: - z technologią robót określonych Normą (PN/EN 81.1) - wymogami Urzędu Dozoru Technicznego - ustawą Prawo budowlane. - innych obowiązujących aktów prawnych wynikających ze specyfiki inwestycji; 1.1 Zamawiający informuje potencjalnych Wykonawców, że posiada: - książkę rewizji dźwigu wystawioną przez Urząd Dozoru Technicznego, - paszport dźwigu. 2. Zadanie nr 2 1) Wyniesienie Położniczej Izby Przyjęć z obszaru SOR-u szpitala, 2) Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową pomieszczeń niskiego parteru budynku C Szpitala z przeznaczeniem na Izbę Przyjęć Oddziału Ginekologiczno-Położniczego wraz z Wojewódzką Poradnią Stomatologiczną dla Osób Niepełnosprawnych Szpitala zamawiającego na działce numer 62, obręb 33 (obiekt kategorii XI). 3) Dane techniczne części rozbudowanej: - powierzchnia zabudowy - 71,45 m2; - powierzchnia użytkowa - 61,52 m2; - kubatura - 239,36 m3; 4) Zestawienie powierzchni: - powierzchnia ogólna adaptowanych pomieszczeń: 185,50 m2, - powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy: 71,45 m2, - sumaryczna powierzchnia ogólna: 256,95 m2, - kubatura rozbudowy: 243,70 m2, - powierzchnia użytkowa: 212,95 m2. 4) Branże budowlane i instalacyjne występujące w postępowaniu: a) branża budowlana (architektura + konstrukcja); b) branże instalacyjne: - sanitarna - wentylacja mechaniczna, woda lodowa; - sanitarna; - gazy medyczne; - elektryczna; - teletechniczna (instalacja telefoniczna, instalacja komputerowa, p.poź , D4. 3. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 - sporządzenie w imieniu (z upoważnienia) Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do odpowiednich organów (jak np.: Urzędu Dozoru Technicznego, Nadzór Budowlany, Państwowa Straż Pożarna, Sanepid), wraz z poniesieniem kosztów z tego wynikających; 4. Wykonanie ewentualnych zmian w projekcie budowlanym w uzgodnieniu z autorem projektu: Zakres robót winien być wykonany zgodnie z pozwoleniem na budowę, który podlega odbiorowi przez instytucje do tego upoważnione. Wszelkie zmiany w wykonywaniu zadania 3 muszą być uzgodnione z autorem projektu w porozumieniu z Zamawiającym. SO i SSP); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2500 PLN Zadanie nr 2 - 10000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27