Przetargi.pl
Opróżnianie koszy ulicznych (zad. nr 1), likwidacja dzikich wysypisk (zad. nr 2) oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych (zad. nr 3) na terenie Gminy Zawiercie w 2012 r.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2011-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy ulicznych (zad. nr 1), likwidacja dzikich wysypisk (zad. nr 2) oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych (zad. nr 3) na terenie Gminy Zawiercie w 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opróżnianie koszy ulicznych (zad. nr 1), likwidacja dzikich wysypisk (zad. nr 2) oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych (zad. nr 3) na terenie Gminy Zawiercie w 2012 r. Część (zadanie) 1 - Opróżnianie koszy ulicznych. Zakres zamówienia obejmuje: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 35 l, 75 l i 90 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie. Przez opróżnianie koszy rozumie się usuwanie zanieczyszczeń z wnętrza koszy oraz uprzątanie śmieci w najbliższym otoczeniu kosza. Lokalizacja poszczególnych koszy, ich ilość (wraz z pojemnością) oraz częstotliwość opróżniania została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. Wykonawca wyposaży kosze przeznaczone na psie odchody w worki jednorazowego użytku. Wszystkie opróżniane kosze powinny być konserwowane w czasie wykonywania zamówienia. Przez konserwację koszy rozumie się: - smarowanie ruchomych połączeń, - stabilizację obluzowanych koszy oraz - naprawę drobnych usterek powstających podczas eksploatacji koszy takich jak np. wymiana śrub. Część (zadanie) 2 - Likwidacja dzikich wysypisk. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość odpadów do usunięcia - 110 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie usunięcia w całości przewidywanej ilość odpadów), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Likwidacja dzikich wysypisk będzie następowała z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Dzikie wysypiska będą likwidowane w terminie 14 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia. Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie dzikich wysypisk z uwzględnieniem załadunku, wywozu i utylizacji lub odzysku zebranych odpadów komunalnych. Odpady komunalne pochodzące z usunięcia dzikich wysypisk będą przez Wykonawcę transportowane i przekazywane do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu z tego tytułu. Część (zadanie) 3 - Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość worków do uprzątnięcia (o pojemności 120 l) - 1396 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie zebrania w całości przewidywanej ilość worków), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Worki będą odbierane z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Worki muszą zostać zebrane w okresie 24 h od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faksem lub e-mailem. Przedmiot zamówienia obejmuje uprzątnięcie worków ze śmieciami z uwzględnieniem załadunku, wywozu i utylizacji lub odzysku zebranych odpadów komunalnych. Worki ze śmieciami zebrane w ramach prac społeczno-użytecznych będą przez Wykonawcę transportowane i przekazywane do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu z tego tytułu. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia część (zadanie) nr 1, 2 i 3. 1. Wywóz odpadów winien odbywać się pojazdem oznakowanym w sposób stały i widoczny umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę, przeznaczonym do świadczenia usług tego rodzaju z zachowaniem standardów sanitarno-higienicznych (samochodem przystosowanym do przewożenia odpadów komunalnych). Pracownicy Wykonawcy realizujący ten przedmiot zamówienia powinni być ubrani w jednolity strój umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę. 2. Z odpadami należy postępować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokument potwierdzający, gdzie zostaną przekazane odpady zebrane przez Wykonawcę; przy czym odpady należy przekazać do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania zawartych w wojewódzkim planie gospodarki odpadami. 4. Ponadto Wykonawca jest obowiązany do sporządzania i przekazania Zamawiającemu informacji dotyczącej: a) masy poszczególnych rodzajów odebranych odpadów; b) sposobów zagospodarowania poszczególnych rodzajów odebranych odpadów; c) masy odpadów ulegających biodegradacji składowanych na składowisku; d) masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji nieskładowanych na składowiskach odpadów i sposobów lub sposobu ich zagospodarowania, w terminie do końca pierwszego kwartału 2013 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach