Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI KŁOPOTÓW

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI KŁOPOTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę wszystkich wymaganych prawem uzgodnień oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia jest: a) opracowanie projektu budowlanego, opracowanego na aktualnych mapach sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami działki z wyszczególnieniem działek, na których prowadzone będą roboty związane z zagospodarowaniem terenu wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień branżowych; b) opracowanie projektu wykonawczego, opracowanego na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500, wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych, c) opracowanie branżowych projektów wykonawczych, w tym ewentualnych projektów przebudowy urządzeń kolidujących z realizacją zadania wraz z uzyskaniem warunków usunięcia kolizji oraz uzgodnieniem przyjętych rozwiązań z właścicielami urządzeń. Zakres prac objętych przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową będzie zawierał: budowę przyłącza: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do szczelnego zbiornika bezodpływowego lub sieci;budowę wewnętrznej linii zasilającej; niwelacje terenu (działki nr 48, 47/1); opracowanie bilansu mas ziemnych; modernizację płyty boiska (przesunięcie płyty boiska poza strefę oddziaływania linii średniego napięcia, wykonanie nowej płyty o wymiarach 100 x 64 m); budowę studni (opracowanie dokumentacji prac hydrogeologicznych na wykonanie otworu studziennego dla potrzeb ujęcia wody wraz z zatwierdzeniem Starostwa Powiatowego); budowę systemu nawadniania wraz ze sterowaniem; montaż piłkochwytów o wysokości 8m; dostarczenie wyposażenia boiska (wiaty dla zawodników, trybuny); montaż obiektów kontenerowych szatniowo-sanitarnych (4 szt); kontynuacja wykonania ogrodzenia terenu (długości ok 140 mb); wykonanie infrastruktury komunikacyjnej (zjazd z drogi publicznej, parking , ciągi piesze); wykonanie modernizacji boiska do piłki siatkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 9 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należeć będzie: 1. pozyskanie i zaktualizowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 pod względem sytuacyjno -wysokościowym oraz uzbrojenia terenu z geometrycznym podaniem powierzchni i długości, z dołączeniem do każdego egzemplarza projektu wykonawczego kopii mapy sytuacyjno - wysokościowej zawierającej naniesione w kolorach uzbrojenie, wraz z kompletem uzgodnień w oryginale; 2. opracowanie opinii geotechnicznej ustalającej warunki posadowienia obiektu oraz ceny przydatności gruntu podłoża dla zamierzenia projektowego (rozstaw otworów badawczych co 50 m); 3. uzyskanie zezwolenia na lokalizacje zjazdu z drogi publicznej wraz z uzgodnieniem projektu budowy zjazdu z zarządcą drogi oraz uzyskaniem zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym; 4. uzyskanie warunków przyłączenia do sieci niezbędnych dla potrzeb projektowanego zagospodarowania oraz warunków usunięcia kolizji; 5. uzyskanie wszelkich uzgodnień branżowych, decyzji, oświadczeń, zezwoleń i opinii od poszczególnych gestorów, dotyczących przebiegu uzbrojenia, przekładek, zabezpieczeń i wyłączeń urządzeń kolidujących z projektowanymi pracami; 6. uzgodnienie dokumentacji projektowej pod względem branżowym, w tym projektów przebudowy lub zabezpieczenia kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, z dostarczeniem Zamawiającemu kompletu uzgodnień; 7. przygotowanie niezbędnych materiałów i złożenie (w imieniu Zamawiającego) właściwemu organowi zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę oraz wniosku pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane; 8. uzyskanie decyzji zezwalającej na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej lub leśnej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1205, z późn. zm.) w przypadku, gdy zakres opracowania będzie obejmował użytki rolne, 9. skoordynowanie treści Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót z treścią rozwiązań projektowych oraz z treścią opisu w pozycjach przedmiaru robót, co do zastosowanych wyrobów budowlanych (materiały i urządzenia), dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania oraz sprzętu. Wyroby zaliczone do grupy jednostkowego stosowania będą mogły być zastosowane w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 10. pisemne informowanie o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu opracowania, przy usunięciu , których może być pomocne działanie Zamawiającego. Osoby upoważnione lub wskazane przez Zamawiającego będą miały zapewnioną możliwość zapoznania się z rozwiązaniami projektowymi, a ich uwagi będą rozważone przez projektantów; 11. uwzględnienie w projekcie wykonawczym, w porozumieniu z Zamawiającym, założeń niewymienionych w niniejszych wymaganiach, a wynikających z potrzeby realizacji projektowanego przedsięwzięcia; 12. przedstawienie Zamawiającemu w fazie wstępnej i ostatecznej projektu budowlanego celem uzyskania akceptacji; 13. wykonanie inwentaryzacji istniejącej zieleni oraz opracowanie planu nasadzeń zieleni izolacyjnej; 14. nieodpłatne świadczenie usług związanych z nadzorem autorskim przy realizacji robót w oparciu o wykonaną przez niego dokumentację projektową. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania opracowania - wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy, w tym techniką cyfrową, b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których opracowanie utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, c) w zakresie rozpowszechniania opracowania w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, publiczne udostępnianie opracowania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d) w zakresie udostępniania opracowania osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonaniem prac realizowanych na podstawie tego opracowania, e) w zakresie dokonywania w opracowaniu zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów. Wymagany termin realizacji zamówienia: 100 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 20 dni. Za każdy dzień skrócenia terminu w granicach wyżej określonych Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 21 specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach