Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Szklarach Górnych

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Szklarach Górnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Szklarach Górnych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie projektu budowlanego, opracowanego na aktualnych mapach sytuacyjno - wyskościowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami działki, na mapach własnościowych terenu z wyszczególnieniem działek, na których prowadzone będą roboty związane z zagospodarowaniem terenu oraz budową sieci i przyłączy wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień branżowych; 2) opracowanie projektu wykonawczego, opracowanego na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500, wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych, z podziałem na etapy realizacyjne według poniższego wyszczególnienia; 3) opracowanie branżowych projektów wykonawczych, w tym projektów przebudowy urządzeń kolidujących z realizacją zadania wraz z uzyskaniem warunków usunięcia kolizji oraz uzgodnienia przyjętych rozwiązań z właścicielami urządzeń. Dokumentację projektowo-kosztową należy opracować z podziałem na etapy realizacyjne obejmujące: 1) Etap I: obejmujący wykonanie przyłącza wody i przyłącza elektroenergetycznego (sieci); 2) Etap II: obejmujący wykonanie płyty boiska trawiastego, wykonanie studni i nawadniania, wykonanie drenażu, wykonanie ogrodzenia oraz piłkochwytów, dostarczenie wyposażenia, budowę kanalizacji sanitarnej; 3) Etap III: obejmujący wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy, dostarczenie kontenerów oraz wiat dla zawodników, wykonanie infrastruktury komunikacyjnej (zjazd, parkingi, ciągi piesze), nasadzenie zieleni, dostarczenie trybun. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania opracowania - wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy, w tym technika cyfrową, b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których opracowanie utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, c) w zakresie rozpowszechniania opracowania w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, publiczne udostępnianie opracowania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d) w zakresie udostępniania opracowania osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonaniem prac realizowanych na podstawie tego opracowania, e) w zakresie dokonywania w opracowaniu zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 9 do SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia: 150 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 20 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach