Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W WIERCIENIU - ZADANIE 1 ORAZ OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W ZIMNEJ WODZIE - ZADANIE 2

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W WIERCIENIU - ZADANIE 1 ORAZ OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W ZIMNEJ WODZIE - ZADANIE 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego boiska wielofunkcyjnego w Wiercieniu (Zadanie 1), oraz opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego boiska wielofunkcyjnego w Zimnej Wodzie (Zadanie 2). Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej. W skład zamówienia wchodzą w szczególności: Zadanie 1: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego w Wiercieniu, dz. nr 517/2; W ramach projektu zagospodarowania na terenie części działki należy zlokalizować: a) boisko wielofunkcyjne o minimalnych wymiarach nawierzchni sztucznej 38 x 19m z następującymi rodzajami boisk: boisko rekreacyjne do piłki ręcznej i nożnej o wymiarach płyty 34,00m x 15mm, kort tenisowy rozrysowany centralnie, boisko do gry w siatkówkę zlokalizowane centralnie (tuleje do boiska i kortu mogą być w tym samym miejscu), boisko do koszykówki - tablice montowane na dłuższych bokach bez malowania linii boiskowych. b) ogrodzenie boiska o wysokości za bramkami 4m, wzdłuż dłuższych boków 2,4m, c) zjazd z drogi powiatowej, d) miejsca postojowe, dojścia i dojazdy, ławeczki i kosze na śmieci, e) murek oporowy pozwalający na wyprofilowanie powierzchni terenu dla potrzeb zlokalizowania boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą, f) instalację oświetlenia boiska o natężeniu oświetlenia min 75 lux wraz z wewnętrzną linią zasilającą, g) oświetlenie terenu, h) przyłącze elektroenergetyczne do działki. Zadanie 2: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego przy pawilonie sportowo-klubowym w Zimnej Wodzie, dz. nr 33; W ramach projektu zagospodarowania na terenie części działki należy zlokalizować: a) boisko wielofunkcyjne o minimalnych wymiarach nawierzchni sztucznej 38 x 19m z następującymi rodzajami boisk: boisko rekreacyjne do piłki ręcznej i nożnej o wymiarach płyty 34,00m x 15mm, kort tenisowy rozrysowany centralnie, boisko do gry w siatkówkę zlokalizowane centralnie (tuleje do boiska i kortu mogą być w tym samym miejscu), boisko do koszykówki - tablice montowane na dłuższych bokach bez malowania linii boiskowych. b) ogrodzenie boiska o wysokości za bramkami 4m, wzdłuż dłuższych boków 2,4m, c) plac zabaw o nawierzchni bezpiecznej z wrysowanymi strefami bezpieczeństwa dla min. 9 urządzeń zabawowych, d) dojścia, ławeczki i kosze na śmieci, e) oświetlenie terenu, f) instalację oświetlenia boiska o natężeniu oświetlenia min 75 lux wraz z wewnętrzną linią zasilającą. Zakres dokumentacji projektowej dla Zadania 1 i Zadania 2 obejmuje: a) opracowanie projektu budowlanego, opracowanego na aktualnych mapach sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami działki z wyszczególnieniem działek, na których prowadzone będą roboty związane z zagospodarowaniem terenu wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień branżowych; b) opracowanie projektu wykonawczego, opracowanego na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500, wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych, c) opracowanie branżowych projektów wykonawczych, w tym ewentualnych projektów przebudowy urządzeń kolidujących z realizacją zadania wraz z uzyskaniem warunków usunięcia kolizji oraz uzgodnieniem przyjętych rozwiązań z właścicielami urządzeń; d) opracowanie projektu budowy zjazdu z drogi powiatowej wraz uzyskaniem decyzji o lokalizacji zjazdu i opracowaniem projektu tymczasowej organizacji ruchu; e) wykonanie planu sytuacyjnego (zagospodarowania terenu) opracowania projektowego na zaktualizowanej mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 na nośniku elektronicznym w formacie TIF; f) opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które określać będą parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, przewidzianych w dokumentacji projektowej; g) opracowanie w formie pisemnej przedmiaru robót dla wszystkich branż w oparciu o SST z określeniem kodów CPV. h) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w oparciu o aktualną bazę cen (np.: SEKOCENBUD), SST z określeniem kodów CPV dla wszystkich branż. Ponadto do obowiązków Projektanta w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy: a) pozyskanie i zaktualizowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 pod względem sytuacyjno -wysokościowym oraz uzbrojenia terenu wraz z kompletem uzgodnień w oryginale, b) opracowanie opinii geotechnicznej ustalającej warunki posadowienia obiektu oraz oceny przydatności gruntu podłoża dla zamierzenia projektowego (rozstaw otworów badawczych 25 m x 25m); c) badanie ewidencji gruntów i uzyskanie aktualnych wypisów z ewidencji gruntów; d) uzyskanie wszelkich uzgodnień branżowych, decyzji, oświadczeń, zezwoleń i opinii od poszczególnych gestorów, dotyczących przebiegu uzbrojenia, ewentualnych przekładek, zabezpieczeń i wyłączeń urządzeń kolidujących z projektowanymi pracami; e) uzgodnienie dokumentacji projektowej pod względem branżowym, w tym projektów przebudowy lub zabezpieczenia kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, z dostarczeniem Zamawiającemu kompletu uzgodnień; f) przygotowanie niezbędnych materiałów i złożenie (w imieniu Zamawiającego) właściwemu organowi zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę lub wniosku pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane; g) opracowanie operatu technicznego osnowy geodezyjnej sytuacyjnej i wysokościowej, z której wykonano pomiary geodezyjne stanowiące podstawę do opracowania projektu wykonawczego; h) nieodpłatne świadczenie usług związanych z nadzorem autorskim przy realizacji robót w oparciu o wykonaną przez niego dokumentację projektową. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania opracowania - wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy, w tym techniką cyfrową, b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których opracowanie utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, c) w zakresie rozpowszechniania opracowania w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, publiczne udostępnianie opracowania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d) w zakresie udostępniania opracowania osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonaniem prac realizowanych na podstawie tego opracowania, e) w zakresie dokonywania w opracowaniu zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów. Wymagany termin realizacji zamówienia: 90 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 20 dni. Za każdy dzień skrócenia terminu w granicach wyżej określonych Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 21 specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach