Przetargi.pl
Opał 2009/2010

Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8373662 , fax. 046 8373846
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu
    ul. Armii Krajowej 2b 2b
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8373662, fax. 046 8373846
    REGON: 75002260100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powolany uchwałą rady miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opał 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do kotłowni w sezonie grzewczym 2009/2010, tj. węgla kamiennego sortymentu miał co najmniej klasy 25/15 o zawartości siarki - nie większej niż 0,8 % , w ilości 250 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokości wadium - 1.000,00 zł ( słownie : tysiąc złotych )
    2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
    - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. o/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
    - w gwarancjach bankowych,
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 . ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. )
    W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy:
    - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,
    - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    - wpłacą wadium, zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ
    - złożą w wymaganym terminie pisemną ofertę
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły : spełnia- niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty :
    1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy
    2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy :
    a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
    Uwaga :
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w : p.pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że :
    a1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
    3. W celu potwierdzenia, , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje i potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
    a/ wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
    b/ dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje co najmniej 2 szt.);
    c) wykaz sprzętu , jakim dysponuje wykonawca , niezbędnego do realizacji zamówienia
    4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego:
    a/ dokumenty potwierdzające źródło pochodzenia dostarczanego opału oraz informacja od producenta opału, o parametrach opału, zgodnych z oczekiwaniami Zamawiającego, wymienionymi w pkt. 3 SIWZ
    5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
    6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela ( oryginał).
    7. Wszystkie dokumenty , poza wymienionymi w pkt. 6 , są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach