Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8373662 , fax. 046 8373846
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu
ul. Armii Krajowej 2b 2b
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 8373662, fax. 046 8373846
REGON: 75002260100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powolany uchwałą rady miejskiej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opał 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do kotłowni w sezonie grzewczym 2009/2010, tj. węgla kamiennego sortymentu miał co najmniej klasy 25/15 o zawartości siarki - nie większej niż 0,8 % , w ilości 250 Mg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wysokości wadium - 1.000,00 zł ( słownie : tysiąc złotych )
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. o/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 . ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. )
W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu. - III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- wpłacą wadium, zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ
- złożą w wymaganym terminie pisemną ofertę
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły : spełnia- niespełnia - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty :
1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy
2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy :
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
Uwaga :
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w : p.pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że :
a1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3. W celu potwierdzenia, , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje i potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a/ wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
b/ dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje co najmniej 2 szt.);
c) wykaz sprzętu , jakim dysponuje wykonawca , niezbędnego do realizacji zamówienia
4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a/ dokumenty potwierdzające źródło pochodzenia dostarczanego opału oraz informacja od producenta opału, o parametrach opału, zgodnych z oczekiwaniami Zamawiającego, wymienionymi w pkt. 3 SIWZ
5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela ( oryginał).
7. Wszystkie dokumenty , poza wymienionymi w pkt. 6 , są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2016/2017.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2016-01-28 - Zakup i dostawa węgla kamiennego-kostka gruba oraz miału węglowego do ZSP im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsku
Dodano: 2016-01-25 - Sprzedaż i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa opału - węgla kamiennego na rok 2016 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach
Dodano: 2015-12-15 - Sprzedaż i dostarczenie opału dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2015-11-24 - Ddostawa 190 Mg węgla kamiennego: kostki (grubej), 180 Mg eko-groszku luzem oraz 15 Mg eko-groszku workowanego
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa opału do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-10-01