Przetargi.pl
Odbiór i wywóz na składowisko lub do zakładu utylizacji odpadów wielkogabarytowych odbieranych akcyjnie z posesji zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26/33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8162951 wew.122 , fax. 033 8145931
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Lipnicka 26/33 26/33
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8162951 wew.122, fax. 033 8145931
    REGON: 07001907700014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz na składowisko lub do zakładu utylizacji odpadów wielkogabarytowych odbieranych akcyjnie z posesji zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz odpadów wielkogabarytowych z posesji zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, takich jak gałęzie, liscie , zgrabki, gruz, mrble, rupiecie itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a) uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, b) przedłożenie wymaganych dokumentów, c) przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz i umowy), 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz i umowy), 3) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a ustawy (załącznik nr 3 do siwz), 4) aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona przez Wykonawcę, 8) zezwolenia, decyzji lub zgody właściwego organu administracji (Starosta, Wojewoda, Burmistrz itp.), potwierdzające uprawnienia Wykonawcy na świadczenie usług wywozu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia oraz obowiązującą umowę na odbiór odpadów przez składowisko lub zakład utylizacji, w ilości umożliwiającej wykonanie usługi, z wyjątkiem tych Wykonawców, którzy jednocześnie prowadzą działalność utylizacji i wywozu, 9) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. od 3 do 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Wymaga się co najmniej 2 zrealizowanych zamówień na usługi wywozu odpadów, każde z ostatnich 3 lat (załącznik nr 4). Wykaz usług winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego usługę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych usług (zakres), - datę (rok) wykonania usług, 11) referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru itp.), minimum 2, od Zamawiających dla których były realizowane usługi potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego usługę, - przedmiot wykonywanych usług (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania usług dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania usług, 12) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do siwz), 13) aktualną (tj. taką której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający wymaga ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wymaganej wysokości łącznie przez te podmioty, 14) w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie związania z ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy, 15) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo); brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres prac wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres prac w jego ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach