Przetargi.pl
ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH (GMINA: RACIBÓRZ, CHYBIE, GOLESZÓW, ZEBRZYDOWICE, HAŹLACH, CIESZYN, USTROŃ, GODÓW, KNURÓW, KRZEPICE ,MIEDŹNO, WRĘCZYCE,WOŻNIKI, KONIECPOL

PKP SA ul. Szczęśliwicka 62 00-973 Warszawa, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-012 Katowice, ul. Dworcowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7106086, 7106340 , fax. 032 7106086
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP SA ul. Szczęśliwicka 62 00-973 Warszawa, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice
    ul. Dworcowa 3 3
    40-012 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7106086, 7106340, fax. 032 7106086
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp-nieruchomosci.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: usługi kolejowe -utrzymanie nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH (GMINA: RACIBÓRZ, CHYBIE, GOLESZÓW, ZEBRZYDOWICE, HAŹLACH, CIESZYN, USTROŃ, GODÓW, KNURÓW, KRZEPICE ,MIEDŹNO, WRĘCZYCE,WOŻNIKI, KONIECPOL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH (GMINA: RACIBÓRZ, CHYBIE, GOLESZÓW, ZEBRZYDOWICE, HAŹLACH, CIESZYN, USTROŃ, GODÓW, KNURÓW, KRZEPICE ,MIEDŹNO, WRĘCZYCE,WOŻNIKI, KONIECPOL) ZADANIE 1 -gmina Racibórz -5,31 m3/m-c ZADANIE 2- gmina Chybie-8,8 m3/m-c ZADANIE 3 -gmina Goleszów-8,8 m3/m-c ZADANIE 4 -gmina Zebrzydowice-19,18 m3/m-c ZADANIE 5 - gmina Haźlach-1,1 m3/m-c ZADANIE 6 - gmina Cieszyn-7,7 m3/m-c ZADANIE 7- gmina Ustroń-11 m3/m-c ZADANIE 8- gmina Godów-0,37m3/m-c ZADANIE 9- gmina Knurów-1,1 m3/m-c ZADANIE 10- gmina Krzepice-1,1 m3/m-c ZADANIE 11- gmina Miedźno-1,1 m3/m-c ZADANIE 12- gmina Wręczyca-1,1 m3/m-c ZADANIE 13- gmina Woźniki-0,48m3/m-c ZADANIE 14- gmina Koniecpol-2,2 m3/m-c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wadium, które należy wnieść przed terminem składania ofert w następujących kwotach: Zadanie 1-200 zł. Zadanie 2-400 zł. Zadanie 3-400zł. Zadanie 4-900 zł. Zadanie 5-50 zł. Zadanie 6-350 zł. Zadanie 7-700 zł. Zadanie 8- 20zł. Zadanie 9-60 zł. Zadanie 10-50 zł. Zadanie 11-50 zł. Zadanie 12- 50zł. Zadanie 13-30 zł. Zadanie 14-100 zł. Razem 3360,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp).w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: -kierownika nadzorującego całość usługi -kierowców samochodów (śmieciarek), -pracowników fizycznych do obsługi śmieciarki (ładowaczy nieczystości) Potencjał techniczny: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt - samochody śmieciarki - pojemniki na śmieci Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością co najmniej 2 umowy o zakresie równym lub większymi niż określone w zadaniu dla którego Wykonawca składa ofertę. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, potencjał kadrowy i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu. -znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił w/w warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści o treści określonej w Załączniku nr 1 FORMULARZA OFERTOWEGO -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy Oferenta odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) -Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w szczególności Umowę spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców działających w spółce cywilnej, Oferent obowiązany jest do dołączenia do oferty Umowy spółki i złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników. Wyklucza się składanie odrębnych ofert przez tych przedsiębiorców. W przypadku występowania podmiotu w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga się odpowiedniej uchwały wspólników spółki na podjęcie zobowiązania, jeżeli wartość zamówienia będzie przekraczała podwojoną wartość kapitału założycielskiego spółki. W tym przypadku w ofercie należy przedłożyć przyrzeczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedmiotowa uchwała zostanie przedłożona. -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -Wykaz niezbędnych narzędzi i sprzętu dysponowanych przez firmę dla wykonania przedmiotowego zamówienia -Wykaz wszystkich zrealizowanych zamówień w ostatnich 3 latach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencji) ,że usługa została wykonana należycie -Koncesje i zezwolenia niezbędne dla możliwości realizacji przedmiotu przetargu( zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zezwolenie na transport odpadów) -Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . -Zaświadczenie właściwego Oddziału lub Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości składkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zaparafowany i uzupełniony danymi oferenta wzór Umowy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach