Przetargi.pl
Ocieplenie dachów i stropodachów w budynkach szpitala.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-416 Warszawa, ul. Czerniakowska 231
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5841110 , fax. 022 5841109
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
    ul. Czerniakowska 231 231
    00-416 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5841110, fax. 022 5841109
    REGON: 00029088300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orlowskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocieplenie dachów i stropodachów w budynkach szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ocieplenie dachów i stropodachów w budynkach szpitala-zgodnie z kosztorysem (Zał nr 2 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 29.000,00 PLN Wadium należy wpłacić na konto Szpitala w Bank Handlowy 49 1030 1508 0000 0008 0433 5021 najpóźniej przed terminem składania ofert 2. FORMA WPŁATY WADIUM 2.1. Wadium może być wnoszone w: 2.1.1. pieniądzu, płatne na konto 2.1.2. poręczeniach lub gwarancjach bankowych 2.1.3. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w formie pieniężnej 2.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.1.6. Do oferty należy załączyć: - kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu oraz numer konta, na które ma być dokonany zwrot wadium lub - oryginał i kopię dokumentu określonego w pkt. 2.1.2-2.1.4 i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. 2.2. Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer przetargu, którego dotyczą. 2.3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania. 3. ZWROT WADIUM 3.1. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium natychmiast, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności : a) Upłynął termin związania ofertą b) Zawarto umowę c) Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 3.2. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium na wniosek Wykonawcy: : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) którego oferta została wykluczona lub odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje zrzeczenie się prawa do wniesienia protestu. 3.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je zgodnie z zasadami określonymi w art. 45 ust. 7 i 8 ustawy. 3.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 .1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że a) wobec Wykonawcy nie wszczęto postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono jego upadłości. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pktach a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia w czynnych placówkach służby zdrowia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 4.1 (zał. nr 4) referencje- min 2 prace 4.2 Aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42) z późniejszymi zmianami. 4.3 Uprawnienia : budowlane i elektryczne. 4.4 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej uwzględniającej odpowiedzialność za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Wymagana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 500.000,00 zł. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego ubezpieczenie budowy. Polisa musi być przedłużana na cały czas trwania umowy. (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Powyższy dokument Wykonawca winien przedstawić w ciągu trzech dni od daty otrzymania powiadomienia o rozstrzygnięciu postępowania)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orlowskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach