Przetargi.pl
Usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu wieloletniego w kwocie 500.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

Gmina Stoczek ogłasza przetarg

  • Adres: 07-104 Stoczek, ul. Kosowska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6919020 w. 25, 6919002 , fax. 025 6919025
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek
    ul. Kosowska 5 5
    07-104 Stoczek, woj. mazowieckie
    tel. 025 6919020 w. 25, 6919002, fax. 025 6919025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu wieloletniego w kwocie 500.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu wieloletniego w wysokości 500.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z możliwością sfinansowania wydatków wcześniej poniesionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.. Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego dokona oceny spełnienia tych warunków w sposób opisany w SIWZ. Dokładny opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena dokonywania oceny spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stoczek.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach