Przetargi.pl
Ochrona mienia WORD i DSDiK w Jeleniej Górze ul.Rataja 9

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-560 Jelenia Góra, ul. Rataja 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (075) 64 32 260 , fax. (075) 64 32 268
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze
    ul. Rataja 9 9
    58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (075) 64 32 260, fax. (075) 64 32 268
    REGON: 23046722800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wordjg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia WORD i DSDiK w Jeleniej Górze ul.Rataja 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna mienia WORD i DSDiK w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9, składającego się z budynków i budowli wraz z wyposażeniem oraz środki transportowe i sprzętowe (wg aktualnej książki inwentarzowej) znajdujące się w ochranianych instytucjach. Wykonawca zobowiązuje się także do ochrony terenu i mienia przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych, obowiązujących na tym terenie. Ochrona obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom, mieniu, przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, działania nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz działania zapobiegające zniszczeniu mienia, a w szczególności: - sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, w tym sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników, sprawdzenie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, sprawdzenie wyłączeń urządzeń wodno-kanalizacyjnych, sprawdzenie czy z pomieszczeń nie wydobywają się podejrzane zapachy typu swąd spalenizny, dym, itp. - natychmiastowe zgłaszanie wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, do WORD lub DSDiK, w zależności, którego mienia dotyczy, - ciągła i aktywna służba pracowników ochrony na ochranianym obiekcie, - nadzorowanie (kontrolowanie) ruchu osobowego pracowników i petentów, zapewnienie spokoju i porządku na chronionym terenie, - ustalanie przez służbę ochrony uprawnień osób do przebywania na ochranianych obiektach oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości, - wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku, - natychmiastowe powiadamianie Policji o pojawieniu się na terenie ochranianym osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia, a także dla chronionego mienia, - natychmiastowe reagowanie, informowanie odpowiednich instytucji oraz WORD i DSDiK na sytuacje szczególnego zagrożenia takie jak: nadzwyczajne: wypadki i awarie, naturalne: powódź, wyładowania atmosferyczne, pożary, katastrofy, wywołane przez człowieka: kradzież, dywersja, sabotaż, podłożenia bomby, zakłócenia porządku, wandalizm, niszczenie mienia. W razie zauważenia awarii należy, w miarę możliwości, zabezpieczyć miejsce awarii, powiadomić odpowiednio osoby wskazane do kontaktów ze strony WORD i DSDiK, a w razie zaistnienia potrzeby wezwać właściwe służby tj. pogotowie ratunkowe, energetyczne, straż pożarną itp. odnotowując zaistniałe zdarzenia i zauważone usterki w książce służby, - niedopuszczanie do przenikania osób nieuprawnionych do wstępu na teren posesji przy ulicy Rataja 9 w Jeleniej Górze, jak również do budynków tam się znajdujących, - podnoszenie zapory (bariery) na wjeździe na teren posesji przy ulicy Rataja 9 w Jeleniej Górze dla uprawnionych pojazdów, - prowadzenie książki służby, w której należy odnotowywać m. in. datę i godzinę przyjęcia i zakończenia dyżuru (potwierdzone podpisami zdającego i przyjmującego służbę), przebieg służby, - czynności odczytu i wpisu do księgi stanu odpowiednio wskazań liczników energii elektrycznej, energii cieplnej i wody. Odczyty i wpisy dokonywane będą przy udziale przedstawicieli instytucji dostarczających ww. media w terminach, w których te instytucje przeprowadzają odczyt liczników. 2.2. Wszystkie podejmowane czynności związane z ochroną mienia WORD i DSDiK zlokalizowanego w Jeleniej Górze przy ulicy Rataja 9 muszą być zgodne z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2005 Nr 145 poz. 1221 wraz ze zmianami). 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy umundurowanie i oznaczenie pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy. 2.4. Wykonawca na czas trwania umowy zamontuje elektroniczny system wspomagania i kontroli patrolowania terenu polegający na odczytywaniu punktów kontrolnych w celu stwierdzenia faktu przebywania pracownika ochrony w punkcie kontrolnym z zarejestrowaniem miejsca i czasu przebywania. Punkty kontrolne w ilości 3 zostaną umieszczone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Obowiązkiem pracowników ochrony będzie patrolowanie terenu w porze (nocnej) tj. od godziny 20:00 do 6:00 z częstotliwością co dwie godziny i stosowne odnotowanie, poprzez system, miejsca i czasu pobytu. Szczegółowy harmonogram patrolowania strony uzgodnią po zawarciu umowy. Miesięczny raport z przeprowadzonych patroli Wykonawca, załącza do faktury za wykonaną usługę. System wraz z urządzeniami i oprogramowaniem jest własnością Wykonawcy, który po zakończeniu usługi zdemontuje urządzenia. 2.5. Ochrona mienia będzie realizowana całodobowo (każdego dnia) na terenie nieruchomości położonej w Jeleniej Górze, przy ulicy Rataja 9 należącej do: - WORD - budynki i niezabudowany teren. - DSDiK - budynek Laboratorium. 2.6. Wykonawca wyposaży swoich pracowników w telefony komórkowe i zapewni łączność telefoniczną w szczególności z Zamawiającym i w zakresie połączeń alarmowych (pogotowie ratunkowe, straż pożarna, policja, straż miejska itp.). Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny pisemny wykaz numerów telefonów komórkowych, a także będzie z wyprzedzeniem pisemnie informował Zamawiającego o zmianach numerów telefonicznych. 2.7. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za siedzibę i teren, na którym pełniona będzie ochrona wraz z całym wyposażeniem i środkami transportu oraz sprzętem. 2.8. Do wykonania zamówienia Wykonawca zapewnia sprzęt i środki, które muszą spełniać wymagania co do standardu i jakości określone w Polskich Normach oraz być dopuszczone do użytku na podstawie odpowiednich atestów. 2.9. Cena ofertowa za wykonanie zamówienia musi zawierać wszystkie koszty konieczne do poniesienia przez Wykonawcę w celu wykonania usług zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w nn. opisie przedmiotu zamówienia, a w szczególności ujmować koszty zaopatrzenia, wyposażenia w materiały, sprzęt, koszty transportowe, jak również koszty umundurowania i oznakowania pracowników ochrony. 2.10. Wykonawca zobowiązuje się, że w terminie do dnia 25 każdego miesiąca, będzie przedkładał w WORD, pisemny harmonogram dozoru na następny miesiąc, zawierający m. in. imienny wykaz pracowników, którzy z ramienia Wykonawcy będą sprawować czynności dozoru na rzecz Zamawiającego godziny pracy poszczególnych pracowników. 2.11. Ochrona mienia będzie wykonywana całodobowo w okresie od: - rozpoczęcie - 31.12.2009 r. od godziny 8:00 - zakończenie - 31.12.2012 r. do godziny 8:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 2000zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto: e) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, f) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali - min. 2 usługi w zakresie ochrony mienia o wartości min. 72 000,00 zł brutto g) wykonali/wykonują w/w usługi należycie, h) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników nie karanych, i) posiadają co najmniej: - min. 1 pracownika posiadającego licencje pracownika ochrony II-ego stopnia, pełniącego nadzór, - co najmniej 1 pracownika nie przekraczającego 50 roku życia, oraz cechować się dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kulturą osobistą. j) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 4. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. V WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Arkusz kalkulacyjny nr 1 - ochrony mienia w roku 2010 ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Arkusz kalkulacyjny nr 2 - ochrony mienia w roku 2011 ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 5. Arkusz kalkulacyjny nr 3 - ochrony mienia w roku 2012 ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ. 6. Arkusz kalkulacyjny nr 4 - zbiorcze zestawienie kosztów zadania ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 7. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 2, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605), tj.: a) koncesja na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz wykonanych/wykonywanych usług w zakresie ochrony mienia WG ZAŁĄCZNIKA NR 7 DO SIWZ. h) dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 7 zostały wykonane należycie, i) wykaz kadry wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie niezbędnych uprawnień, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień WG ZAŁĄCZNIKA NR 8 DO SIWZ. j) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 188 z dnia poz.1155) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Zaakceptowany projekt umowy ? ZAŁĄCZNIK NR 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wordjg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach