Przetargi.pl
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków jednodaniowych dla dzieci w trzech szkołach na terenie gminy Osiecznica - Szkoła Podstawowa w Tomisławiu, Zespół Szkół w Osiecznicy i Szkoła Podstawowa w Ławszowej od 04.01.2010 do 31.12.2010 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-724 Osiecznica, ul. Lubańska 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7312511 , fax. 0-75 7312085
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznicy
    ul. Lubańska 43 43
    59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7312511, fax. 0-75 7312085
    REGON: 23007577000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiecznica.bip.net.pl zakładka jednostki organizacyjne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków jednodaniowych dla dzieci w trzech szkołach na terenie gminy Osiecznica - Szkoła Podstawowa w Tomisławiu, Zespół Szkół w Osiecznicy i Szkoła Podstawowa w Ławszowej od 04.01.2010 do 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków jednodaniowych dla dzieci w trzech szkołach na terenie gminy Osiecznica w ilości 48.000 w okresie od 04.01.2010 do 31.12.2010 r. Pozostałe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia; Na potwierdzenie powyższego przedłożą: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP; Ocena spełniania warunków odbywać się będzie wg zasady - spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na wykonywanie usług objętych zamówieniem wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (zał nr 1); 2. Oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (zał. nr 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiecznica.bip.net.pl zakładka jednostki organizacyjne gminy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach