Przetargi.pl
Prowadzenie stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kuchni

Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162010 , fax. 074 8173361
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
    ul. Ząbkowicka 26 26
    57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162010, fax. 074 8173361
    REGON: 89071844900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kamienieczabkowicki.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kuchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Łączna powierzchnia stołówki wraz z pomieszczeniami pomocniczymi wynosi 166,04m2. Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem oraz sprzętu stanowiącego wyposażenie kuchni zawarte jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia stołówki na następujących zasadach: a) Codzienne przygotowanie (zgodnie z normami żywieniowymi) i wydawanie obiadów dla żywienia zbiorowego dla uczniów i pracowników Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim, Gimnazjum Publicznego w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim od godziny 10:30 do godziny 14:00, z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Wszelkie zmiany dotyczące czasu i terminów, wydawania posiłków wymagają wcześniejszego uzgodnienia obu stron. Orientacyjna dzienna ilość wydawanych obiadów wynosi 250 szt. Liczba ta w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie, co może wpłynąć na zwiększenie, jak i na zmniejszenie liczby posiłków; b) Jeden obiad powinien składać się z: zupy, drugiego dania, surówki i kompotu; c) Koszt jednego pełnowartościowego obiadu dla ucznia może wynosić maksymalnie 5,00zł brutto; d) Koszty posiłków dla osób trzecich - wg cennika Wykonawcy; e) Ustala się miesięczny ryczałt za wodę i ścieki w wysokości 150,00 zł netto waloryzowane o stopień inflacji z roku poprzedniego; f) Odpady komunalne stałe - Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia stosownej umowy; g) Koszt zakupu gazu wynosił średnio ok. 6000,00 zł. rocznie + dzierżawa zbiornika gazowego 202,95 zł. na kwartał. h) Minimalna miesięczna stawka czynszu dzierżawnego nie może być niższa niż 3,00 złotych za m2 (tj. 498,12 złotych netto, 570,68 złotych brutto) zgodnie z Zarządzeniem nr 47/2016 Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki z dnia 19 lutego 2016 r.; i) Utrzymanie czystości i porządku na terenie stołówki i kuchni będzie realizowane zgodnie z wymogami odpowiednich służb; j) Posiłki i napoje oferowane uczniom w szkole powinny być przygotowane w odpowiednich warunkach higienicznych i mieć wartość energetyczną i odżywczą odpowiednią do wieku i potrzeb odbiorców; k) Jadłospisy muszą uwzględniać zasady ich układania, w tym zalecenia dotyczące doboru produktów spożywczych i metod obróbki kulinarnej; l) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dyrektorowi szkoły na 3 dni przed zakończeniem m-ca jadłospis na następny miesiąc wraz z recepturą zawierającą nazwę i gramaturę składników potrzebnych do przygotowania potraw wchodzących w skład jednej porcji planowanych posiłków; m) Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona mają prawo kontrolowania jakości wydawanych posiłków, w tym ich zgodności z recepturą dostarczonych jadłospisów oraz podejmować działania zapobiegające nienależytemu przygotowywaniu oferowanych uczniom posiłków; n) Na własny koszt Wykonawca będzie wyposażał pomieszczenia w urządzenia niezbędne do prowadzenia stołówki (urządzenia te pozostają przez okres trwania umowy i są po jej wygaśnięciu własnością Wykonawcy); o) Na własny koszt Wykonawca będzie przeprowadzał konserwacje, remonty bieżące i kapitalne wyposażenia z częstotliwością zgodną z technologią ich użytkowania; p) Na własny koszt Wykonawca będzie przeprowadzał niezbędne naprawy i remonty wydzierżawionych pomieszczeń po uzyskaniu uprzedniej zgody dyrektora szkoły; q) Wykonawca obowiązany jest do ustalenia ceny obiadów dla dzieci na rok szkolny 2016-2017. W następnym roku szkolnym 2017-2018 nastąpi waloryzacja ceny obiadu na podstawie wskaźnika inflacji z roku 2016 ogłoszonego przez GUS. r) Po zakończeniu umowy nastąpi odbiór wydzierżawionych Wykonawcy pomieszczeń; s) Umowa może zostać rozwiązana przez każda ze Stron za 6 miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec roku szkolnego; t) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi; u) Powierzenie przez Wykonawcę innym podmiotom zobowiązań dotyczących przygotowania posiłków dla uczniów może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość czynszu dzierżawczego - miesięcznego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamienieczabkowicki.eu/komunikaty-kategoria/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach