Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Szpitalna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6442872 , fax. 75 6442872
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
    ul. Szpitalna 4 4
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6442872, fax. 75 6442872
    REGON: 23082648900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.powiatlwowecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie Powiatu Lwóweckiego, z podziałem na zadania (części): część 1 - pn. MIRSK I obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na obszarze gminy Mirsk, w tym odśnieżanie na długości 45,066 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi łącznie na długości 20 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych przy użyciu wirnika oraz ładowarki, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Zamówienie obejmuje również interwencyjne użycie wirnika na pozostałym obszarze (zadania 2-6). Wykonanie mieszanki. Planowane ilości: Pojazd z piaskarką i pługiem - do 300 godz. Pojazd z pługiem - do 50 godz. Wirnik - do 30 godz. Ładowarka (usuwanie zasp) - do 20 godz. Ładowarka (wykonanie mieszanki) - do 30 godz. Zadanie 2 - pn. MIRSK II obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na obszarze gminy Mirsk oraz częściowo na obszarze gminy Gryfów Śląski, w tym odśnieżanie na długości 22,969 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi łącznie na długości 9,5 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych przy użyciu ładowarki, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Wykonanie mieszanki. Planowane ilości: Pojazd z piaskarką i pługiem - do 180 godz. Pojazd z pługiem - do 30 godz. Ładowarka (usuwanie zasp) - do 10 godz. Ładowarka (wykonanie mieszanki) - do 20 godz. Zadanie 3 - pn. GRYFÓW ŚLĄSKI obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na obszarze gminy Gryfów Śląski, w tym odśnieżanie na długości 32,679 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi łącznie na długości 17,8 km. Na odcinkach w obrębie miasta Gryfów Śląski wymagane użycie solanki. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych przy użyciu ładowarki, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Wykonanie mieszanki. Wykonanie solanki - w cenie pracy solarki. Planowane ilości: Pojazd z posypywarko-solarką i pługiem - do 250 godz. Pojazd z pługiem - do 50 godz. Ładowarka (usuwanie zasp) - do 10 godz. Ładowarka (wykonanie mieszanki) - do 30 godz. Zadanie 4 - pn. LUBOMIERZ obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na obszarze gminy Lubomierz oraz częściowo na obszarze gminy Gryfów Śląski, Mirsk i Wleń, w tym odśnieżanie na długości 37,659 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi łącznie na długości 13,3 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych przy użyciu ładowarki, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Wykonanie mieszanki. Planowane ilości: Pojazd z piaskarką i pługiem - do 250 godz. Pojazd z pługiem - do 50 godz. Ładowarka (usuwanie zasp) - do 10 godz. Ładowarka (wykonanie mieszanki) - do 30 godz. część 5 - pn. LWÓWEK ŚLĄSKI obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na obszarze gminy Lwówek Śląski oraz częściowo na obszarze gminy Wleń, w tym odśnieżanie na długości 113,917 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi łącznie na długości 42 km. Na odcinkach w obrębie miasta Lwówek Śląski wymagane użycie solanki. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych przy użyciu ładowarki, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Wykonanie mieszanki. Wykonanie solanki - w cenie pracy solarki. Planowane ilości: Pojazd z posypywarko-solarką i pługiem 1 szt. oraz pojazd z piaskarką i pługiem 2 szt. - do 500 godz. Pojazd z pługiem - do 60 godz. Ładowarka (usuwanie zasp ) - do 30 godz. Ładowarka (wykonanie mieszanki) - do 100 godz. Część 6 - pn. WLEŃ obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na obszarze gminy Wleń, w tym odśnieżanie na długości 57,875 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi łącznie na długości 29,2 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych przy użyciu ładowarki, których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Wykonanie mieszanki. Planowane ilości: Pojazd z piaskarką i pługiem - do 300 godz. Pojazd z pługiem - do 30 godz. Ładowarka (usuwanie zasp ) - do 20 godz. Ładowarka (wykonanie mieszanki) - do 30 godz. Do wykonania zamówienia Wykonawca zaangażuje pojazdy wyposażone w posypywarko-solarki z pługiem oraz piaskarki z pługiem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla danej części. Minimalna ładowność posypywarko-solarek i piaskarek: 5 Mg materiałów sypkich. Posypywarko-solarki muszą mieć sprawną instalację zraszania, a pojemność zbiorników na solankę nie powinna być mniejsza niż 1000 litrów. Utrzymanie zimowe odbywać się będzie zgodnie z standardami oraz zasadami określonymi przez Zamawiającego. Standardy mogą w okresie trwania umowy ulec zmianie. Zamawiający wymagać będzie użycia solanki w obrębie miast i terenów zabudowanych do całkowitego wykorzystania posiadanej na pojeździe ilości (dotyczy części 3 i 5). Na pozostałym obszarze - posypywanie materiałami sypkimi. Sól do wykonania solanki oraz sól i piasek do wykonania mieszanki zapewni Zamawiający. Wykonawca wykona we własnym zakresie solankę i mieszankę piaskowo-solną z materiałów powierzonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dysponowania bazą materiałową o min. pojemności 1000 Mg, na terenie obsługiwanej gminy. W przypadku zadania nr 6 Zamawiający może udostępnić własną bazę materiałową w Bystrzycy 2 (bez naliczania opłat) lub Wykonawca wskaże własną. Wykonawca musi dysponować osobami (pracownikami) posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa, pozwalającymi na prawidłowe wykonanie zadania. Kierowcy muszą być wyposażeni w sprawne telefony komórkowe. Posypywarko-solarki i piaskarki wyposażone zostaną w zintegrowane moduły GPS wraz z czujnikami, umożliwiającymi lokalizację sprzętu oraz rejestrację jego pracy (praca pługa i piaskarki). Montażu dokona firma specjalizująca się w obsłudze tego typu urządzeń na zlecenie i koszt Zamawiającego. Abonament za monitoring systemu GPS pokryje Zamawiający, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia sprzętu do montażu (w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy) i utrzymania sprawnych modułów przez okres obowiązywania umowy. Po zakończeniu zimowego utrzymania urządzenia zostaną zdemontowane przez Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia urządzeń GPS lub czujników z winy Wykonawcy lub z powodu wady nośników, koszty naprawy pokryje Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zapłaty za pozostawanie w gotowości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - 1.500 zł; Część 2 - 800 zł; Część 3 - 1.100 zł; Część 4 - 1.000 zł; Część 5 - 2.100 zł; Część 6 - 1.200 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.powiatlwowecki.pl http://bip.powiatlwowecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach