Miejska Komunikacja Samochodowa sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Moniuszki 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 5837733 , fax. 17 5864251
- Data zamieszczenia: 2015-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Komunikacja Samochodowa sp. z o.o.
ul. Moniuszki 12 12
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 5837733, fax. 17 5864251
REGON: 69043508300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@mks-mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona i dozór mienia oraz sprzątanie autobusów i pomieszczeń Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona i mienia znajdującego się na terenie zajezdni Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu oraz świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu w czystości taboru autobusowego, pomieszczeń administracyjnych i socjalnych. Zakres prac obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1) DOZÓR I OCHRONA MIENIA Pełnienie dozoru i ochrony mienia codziennie przez 7 dni w tygodniu, 8 godz. na dobę w przedziale czasowym od godz. 22:00 do 6:00, przy wsparciu w sytuacjach nadzwyczajnych zagrożeń grupy interwencyjnej (patrolu interwencyjnego). Pracownik ochrony zobowiązany jest w szczególności do: a) dokonywania obchodu terenu zajezdni nie rzadziej niż w godzinnych odstępach czasu, oraz w razie potrzeb na każde polecenie dyspozytora, zwracając uwagę czy w zaparkowanych autobusach i budynkach nie dzieje się nic co zagrażałoby ich bezpieczeństwu. Dokonanie obchodu wymaga potwierdzenia jego wykonania przez dyspozytora. b) ochrony obiektów i przedmiotów znajdujących się na terenie zajezdni przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, napadem, kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi, c) niezwłocznego podjęcia czynności w razie zagrożenia mienia w obiekcie lub innych przedmiotów, zmierzających do zapobieżenia powstania szkody, a w razie jej zaistnienia powiadomienia Zamawiającego, Policji lub Straży Pożarnej, d) wzywania osób do opuszczania terenu zajezdni w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, e) odśnieżania i posypywania piaskiem i solą ciągu pieszego znajdującego się na terenie zajezdni do budynku administracyjnego oraz schodów wejściowych do budynku, f) sprawdzania poprawności działania lamp oświetleniowych - zewnętrznych zamontowanych na terenie zajezdni, g) przestrzegania tajemnicy służbowej, wewnętrznych przepisów i zasad bezpieczeństwa , higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych i ochrony środowiska. 2) SPRZĄTANIE AUTOBUSÓW Spółka posiada na stanie 40 szt. autobusów w tym: Autobusy wielkopojemne (maxi - 12 m) - 18 szt. Autobusy średniopojemne (midi - 9-10 m) - 18 szt. Autobusy małopojemne (mini - 6m) - 4 szt. Ilość autobusów wyjeżdżających z zajezdni wymagających bieżącego sprzątania: Okres od września do czerwca (szkolny): dni robocze - do 38 szt. soboty - do 16 szt. niedziele i święta - do 12 szt. 1 listopada do - 38 szt. Okres letni (wakacyjny): dni robocze - 30 szt. soboty - 16 szt. niedziele i święta - 12 szt. MKS zastrzega sobie prawo do bieżącej korekty ilości pojazdów objętych świadczonymi usługami. a) Bieżące sprzątanie wnętrza autobusów na zajezdni bez kabiny kierowcy autobusu. Prace wykonywane na I, II i III zmianie w łącznym przedziale czasowym od godz. 7:00 do zjazdu z trasy ostatniego autobusu tj. do godz. 1:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, a w soboty niedziele i święta na jednej zmianie od godz. 17:00 do zjazdu z trasy ostatniego autobusu tj. do godz. 00:30. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - usuwanie zanieczyszczeń z podłogi przy użyciu odkurzacza przemysłowego w tym w przestrzeniach pomiędzy siedzeniami i ze stopni wewnętrznych, - usuwanie zanieczyszczeń i kurzu (plam, napisów, rysunków itp.), - wycieranie nadkoli, poręczy, listew przyokiennych (uszczelek), - mycie szyb po taśmach przezroczystych pozostałych po usuniętych reklamach, - usuwanie naklejek samoprzylepnych od wewnątrz lub mycie powierzchni po naklejkach, - mycie szyb drzwi wejściowych od wewnętrznej strony autobusu w miarę potrzeb, - mycie szyby przedniej od wewnętrznej strony w obecności kierowcy (w miarę potrzeb określonych przez Zamawiającego), - mycie i czyszczenie przegród i ścian bocznych wewnątrz autobusów, oraz wszystkich innych miejsc na których osiada kurz w tym obudowy tablic elektronicznych i kasowników, - mycie i czyszczenie kasowników po taśmach przezroczystych pozostałych po usunięciu informacji, - czyszczenie siedzeń pasażerów (tapicerkę materiałową w miarę potrzeb należy czyścić odkurzaczem parowym lub piorącym na sucho), - odkażanie wnętrz autobusów w przypadkach losowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami (np. zanieczyszczenie materiałem biologicznym, zgon pasażera), - w okresie zimowym usuwanie oblodzenia ze stopni wejściowych autobusu. Zabrania się używania do wewnętrznego sprzątania autobusu strumienia bieżącej wody. b) Generalne sprzątanie każdego autobusu (wewnątrz pojazdu). Prace wykonywane 2 razy w roku po okresie jesiennym oraz zimowym tj.: - wyczyszczenie wnętrz autobusu bez kabiny kierowców, - umycie od wewnątrz wszystkich szyb w autobusie, - umycie poręczy oraz uszczelek szyb i parapetów przyokiennych, - czyszczenie uchwytów i kasowników, - wyczyszczenie siedzeń pasażerskich z tworzyw sztucznych (tapicerkę materiałową należy czyścic odkurzaczem piorącym lub parowym na sucho), - wyczyszczenie wnętrza autobusu z naklejek samoprzylepnych, - mycie i czyszczenie przegród i ścian bocznych, sufitów wewnątrz autobusu, - sprzątanie i mycie tylnej półki, - mycie obudów nadkoli, - mycie i sprzątanie podłogi odkurzaczem przemysłowym w tym w przestrzeniach pomiędzy siedzeniami i ze stopni wewnętrznych. Zabrania się używania do wewnętrznego sprzątania autobusu strumienia bieżącej wody. c) Sprzątanie w przypadkach nadzwyczajnych (nagłe, nieprzewidziane zabrudzenie autobusu), na bieżąco w uzgodnieniu z Zamawiającym. d) Mycie autobusów z zewnątrz: - umycie autobusów z zewnątrz za pomocą myjni mechanicznej po uprzednim przygotowaniu autobusu (zamknięcie okien, włazów, drzwi), - mycie ręczne przodu pojazdu, przedniej i tylnej szyby oraz tylnej klapy za pomocą szczotki z miękkiego włosia. - mycie ręczne w przypadku czasowego wyłączenia z eksploatacji myjni mechanicznej z powodu awarii lub prowadzenia działań inwestycyjnych. Czynność wykonywana w miarę potrzeb w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych w godzinach popołudniowych i nocnych do zjazdu ostatniego autobusu. O konieczności zewnętrznego mycia danego autobusu, w konkretnym dniu każdorazowo decyduje Zamawiający (dyspozytor). 3) SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNYCH I SOCJALNYCH O ŁĄCZNEJ POWIERZCHNI 586,6 m2. a) Czynności bieżące (wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku, od godz. 15:00), polegające na sprzątaniu pomieszczeń administracyjnych i socjalnych oraz ciągów komunikacyjnych i holu tj. - zamiatanie i zmywanie posadzek, - ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów, luster obrazów, sprzętu biurowego (bez zestawów komputerowych i monitorów), podłóg, kaloryferów, boazerii, poręczy, krzeseł, - utrzymywanie w czystości listew przypodłogowych, - mycie ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, - mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz futryn, - opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie ich czystymi woreczkami jednorazowymi z zachowaniem segregacji odpadów, - codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych wraz z dezynfekcją, - podlewanie roślin doniczkowych. b) Czynności okresowe (wykonywane dwa razy w roku) polegające na: - myciu okien od strony zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ramami okiennymi, parapetami, żaluzjami, wertikalami, roletami itp. - praniu firan, - czyszczeniu wykładziny dywanowej w gabinecie Prezesa, - przesadzanie roślin doniczkowych w okresach wskazanych przez Zamawiającego. 4) SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNYCH I SOCJALNYCH PRZY STACJI OBSŁUGI O ŁĄCZNEJ POWIERZCHNI 291,4 m2 (szatnia, jadalnia, umywalnia, ciągi komunikacyjne, biura): a) Czynności bieżące (wykonywane w dni robocze od poniedziałku do piątku na I i II zmianie, na przemian z czynnościami o których mowa w pkt.3 ppkt.2) lit.a) polegające na: - sprzątaniu i utrzymywaniu w czystości pomieszczeń socjalnych i sanitarnych przy stacji obsługi oraz biur, - zamiataniu i zmywaniu posadzki, - ścieraniu kurzu z mebli biurowych, spod mebli, parapetów, sprzętu biurowego (bez zestawów komputerowych i monitorów), podłóg, kaloryferów, boazerii, poręczy, krzeseł, - utrzymywaniu w czystości listew przypodłogowych, - myciu ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi - myciu drzwi, - opróżnianiu koszy na śmieci i wykładanie ich czystymi woreczkami jednorazowymi z zachowaniem segregacji odpadów, - codziennym myciu wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych wraz z dezynfekcją. b) Czynności okresowe (dwa razy w roku) polegające na: - myciu okien w pomieszczeniach biurowych, jadalni, szatni od strony zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ramami okiennymi, parapetami i żaluzjami. 5) SPRZĄTANIE PLACU ZAJEZDNI (na bieżąco): a) usuwanie zanieczyszczeń (papierów, butelek itp.) z terenu określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, b) utrzymywanie czystości przed budynkiem administracyjno-warsztatowym (teren określony w załączniku nr 9 do SIWZ), c) odśnieżanie i posypywania piaskiem i solą ciągu pieszego znajdującego się na terenie zajezdni do budynku administracyjnego oraz schodów wejściowych do budynku (teren określony w załączniku nr 9 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu wskazanego w pkt.16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, w Banku Pekao SA I O/Mielec 11124026561111001057233184 . Nie dopuszcza się wpłaty wadium w pieniądzu (gotówka) w kasie MKS Sp. z o.o. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione przelewem w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na ochronę i dozór mienia oraz sprzątanie autobusów i pomieszczeń Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu. Wadium (oryginały) wnoszone w formach, o których mowa w pkt.2 lit b) - e) należy złożyć w kasie Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu - ul. Moniuszki 12. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 lit b) - e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przypadku określa Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mks-mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz kompleksowe utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej i obiektów ZTM w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle.
Dodano: 2016-05-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
Dodano: 2016-04-14 - Usługa utrzymania czystości wewnątrz budynków Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-24 - Usługa sprzątania i utrzymania zewnętrznej części obiektu, murawy boiska głównego, boisk rekreacyjnych, toru żużlowego oraz pozostałej infrastruktury Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-24 - usługa utrzymania czystości
Dodano: 2016-02-10 - Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów
Dodano: 2015-12-21 - Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6
Dodano: 2015-11-10 - USŁUGI PORZĄDKOWE, OCHRONY OSÓB I MIENIA
Dodano: 2015-10-29