Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
- Data zamieszczenia: 2014-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
REGON: 02061050400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/2/2014/S - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna Obiektu, w tym także ochrona mienia znajdującego się na terenie Obiektu oraz osób na nim przebywających, obsługa CMG oraz zapewnienie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej. 3. Nazwa CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie 79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79713000-5 Usługi strażnicze 79714000-2 Usługi w zakresie nadzoru 79715000-9 Usługi patrolowe 4Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Realizacja usług objętych przedmiotem zamówienia polegać będzie w szczególności na: 4.1 stałej, bezpośredniej, wykonywanej przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu ochronie fizycznej Obiektu oraz osób na nim przebywających wykonywanej przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, sprawnego fizycznie w stopniu pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia; 4.1.2 zapewnieniu, wykonywanej przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, posiadającego świadectwo ukończenia kursu strażaka Państwowej Straży Pożarnej przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu obsługi Centrum Monitoringu Grafit polegającej na stałym monitoringu sygnałów przesyłanych po łączach zamontowanych na Obiekcie oraz gromadzonych i przetwarzanych przez system integracji systemów bezpieczeństwa zainstalowany na Obiekcie, obejmujący: a) System telewizji przemysłowej ; b) System sygnalizacji pożaru SAP; c) System interkomowy; d) System tryskaczy przeciwpożarowych; e) Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO). W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do stałej kontroli stanów monitorowanych systemów i reagowania na nie, zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu; Uwaga: Na wykonywanie czynności określonych w pkt 4.1.1 i 4.1.2 Zamawiający przewiduje łącznie 35 040 godzin pracy przez cały okres trwania umowy; 4.1.3 zapewnieniu co najmniej jednej zmotoryzowanej grupy interwencyjnej złożonej co najmniej z dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz uzbrojonych w broń palną z możliwością dojazdu do Obiektu w czasie nie dłuższym niż 15 minut w porze dziennej w dni robocze oraz dni wolne od pracy (w godzinach od 6:00 do 22:00) oraz w czasie nie dłuższym niż 8 minut w porze nocnej w dni robocze oraz dni wolne od pracy (w godzinach od 22:00 do 6:00). 4.2 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w sposób zgodny Umową, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Szczegółowym wykazem obowiązków pracowników ochrony, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować się także do Regulacji Obiektu. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu, na zasadach przewidzianych w postanowieniach Umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4.4 Wykonawca wyposaży, na własny koszt, wszystkich pracowników ochrony wykonujących ochronę fizyczną na Obiekcie, w sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w bezprzewodowe środki łączności wewnętrznej, służące do bezpośredniego porozumiewania się z Centrum Monitoringu Obiektu oraz pomiędzy pracownikami ochrony wykonującymi ochronę fizyczną na Obiekcie. 4.5 W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania na Obiekcie, elektronicznego systemu pracy pracowników ochrony oraz elektronicznych punktów kontrolnych rozmieszczonych na terenie obiektu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, w ilości w Obiekcie nie mniej niż 10 sztuk, jak również wyposażenia pracowników ochrony w czytniki do punktów kontrolnych. Instalacja urządzeń, o których mowa w zdaniu pierwszym, oraz ich demontaż po zakończeniu realizacji Umowy, zostanie wykonana przez Wykonawcę na jego koszt. 4.6 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie Umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 4 do SIWZ Szczegółowym zakresie obowiązków pracowników ochrony. 5. W kwestiach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005, Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące liczone od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 28.02.2014 r. od godziny 24:00. Z zastrzeżeniem, że umowa ulegnie rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §11 ust. 2 umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank PKO S.A. 29 1240 1994 1111 0010 4797 6648, tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty numer postępowania i/lub nazwę postępowania: Ochrona Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/2/2014/S 4. Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp tj., gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn, za udowodnione. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia realizowana przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (SUFO) w Muzeum Sztuki Współczesnej we Wrocławiu przy ul. Wystawowej 1
Dodano: 2016-07-26 - Usługi w zakresie prowadzenia dozoru obiektów w Brzegu Dolnym oraz patrolowania miejsc na terenie miasta Brzeg Dolny
Dodano: 2016-07-01 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie WCB EIT+
Dodano: 2016-06-30 - OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE ZESPOŁU SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BOGATYNI.
Dodano: 2016-06-30 - Ochrona fizyczna osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-28 - usługa ochrony w formie monitoringu oraz konserwacja systemu alarmowego
Dodano: 2016-06-28 - Dozorowanie i ochrona mienia i budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-20 - Usługa ochrony osób i mienia na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2016-06-17 - usługa ochrony w formie monitoringu oraz konserwacja systemu alarmowego
Dodano: 2016-06-16 - Ochrona fizyczna i dozorowanie mienia w siedzibie oraz posesji ZAZ Victoria przy ul. 1-go Maja 112 w Wałbrzychu wraz z monitorowaniem Systemu Alarmowania Pożarowego
Dodano: 2016-06-14