Przetargi.pl
Usługi porządkowe polegające na sprzątaniu budynków, sprzątaniu chodników przyległych do tych budynków, utrzymania terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Oława oraz opróżnianie lokali po zgonach i eksmisjach wraz z oczyszczaniem lokali po przeprowadzonych zabiegach dezynfekcji.

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi porządkowe polegające na sprzątaniu budynków, sprzątaniu chodników przyległych do tych budynków, utrzymania terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Oława oraz opróżnianie lokali po zgonach i eksmisjach wraz z oczyszczaniem lokali po przeprowadzonych zabiegach dezynfekcji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach gminnych oraz na terenach przyległych. W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest do: A) Budynki komunalne użyteczności publicznej: - klatki schodowe - zamiatanie codzienne, - klatki schodowe - mycie raz w tygodniu - parapety okienne, lampy, klosze, poręcze na klatkach schodowych - mycie raz na miesiąc, - usuwanie pajęczyn ze ścian na klatkach schodowych - raz na dwa miesiące, - drzwi na klatce schodowej, drzwi wejściowe do budynku - mycie raz na 2 miesiące, - grzejniki w innych pomieszczeniach wspólnego użytku - mycie dwa razy w roku (wiosna, jesień), - okna - mycie dwa razy w roku - maj i październik, - ściany, jeśli pozwala na to ich stan techniczny - powłoka malarska - mycie raz na kwartał, - wywieszanie oraz zdejmowanie flag (flagi dostarcza Zamawiający) z okazji świąt państwowych i lokalnych oraz wywieszanie obwieszczeń, zawiadomień i informacji, - usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz z drzwi w budynku z wyłączeniem malowania farbą elewacji i tablic ogłoszeniowych na klatkach schodowych - na bieżąco, - zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków - na bieżąco, - likwidacja gniazd ptactwa znajdujących się w budynkach - w okresie zimowym ( od 16 października do końca lutego), - sprzątanie przy kontenerze na śmiecie w promieniu 1 m - na bieżąco. B) Budynki komunalne mieszkalne: - klatki schodowe - zamiatanie raz w tygodniu w okresie wiosenno - letnim, - klatki schodowe - zamiatanie dwa razy w tygodniu w okresie jesienno - zimowym, - klatki schodowe - mycie raz w tygodniu w okresie wiosenno - letnim, - klatki schodowe - mycie dwa razy w tygodniu w okresie jesienno - zimowym, - korytarze piwniczne - zamiatanie raz na kwartał, - pralnie, strychy, świetliki - zamiatanie raz na kwartał, - parapety okienne, lampy, klosze, poręcze na klatkach schodowych - mycie raz na miesiąc, - zdejmowanie pajęczyn ze ścian na klatkach schodowych - raz na dwa miesiące, - drzwi na klatce schodowej, drzwi wejściowe do budynku - mycie raz na 2 miesiące, - grzejniki w innych pomieszczeniach wspólnego użytku - mycie dwa razy w roku (wiosna, jesień), - okna - mycie dwa razy w roku - maj i październik, - ściany, jeśli pozwala na to ich stan techniczny - powłoka malarska - mycie raz na kwartał, - likwidacja gniazd ptactwa znajdujących się w budynkach - w okresie zimowym ( od 16 października do końca lutego), - wywieszanie oraz zdejmowanie flag (flagi dostarcza Zamawiający) z okazji świąt państwowych i lokalnych oraz wywieszanie obwieszczeń, zawiadomień i informacji, - usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz z drzwi w budynku z wyłączeniem malowania farbą elewacji i tablic ogłoszeniowych na klatkach schodowych - na bieżąco, - zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków oraz nieterminowego wywozu nieczystości stałych przez firmy oczyszczania - na bieżąco, - sprzątanie przy kontenerze na śmiecie w promieniu 1 m - na bieżąco, - stałe i bieżące usuwanie (wynoszenie, załadunek i wywożenie) z pomieszczeń użytku wspólnego mieszkańców odpadów budowlanych w przypadku, gdy nie da się ustalić ich pochodzenia, nieczystości nietypowych, wielkogabarytowych na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za dodatkową zapłatą, według stawki określonej w umowie § 8 pkt. 1 e), niezmiennej i obowiązującej przez cały okres umowy, - fakt wywozu i składowania odpadów budowlanych oraz przedmiotów wielkogabarytowych należy każdorazowo udokumentować okazując oryginały dokumentów (faktur) potwierdzających przyjęcie w/w odpadów na wysypisko komunalne lub do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. C) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie sprzątania terenów zewnętrznych tj. terenów zielonych, chodników bezpośrednio przylegających do budynków W ramach świadczonych usług sprzątania Wykonawca zobowiązany jest do: 1) codziennego sprzątania w godz. 5.00-9.00 terenu zewnętrznego tj. terenu wokół budynków i chodników, polegającego na utrzymaniu porządku, zamiataniu, usuwaniu wszystkich nieczystości: liści, śniegu, lodu, błota, 2) w okresie zimowym dodatkowo: a) na bieżąco odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami egzotermicznymi bezpiecznymi ekologicznie, wszystkich sprzątanych powierzchni, umożliwiające bezpieczne poruszanie się osób, b) posypywanie piaskiem, jak i środkami egzotermicznymi musi odbywać się z częstotliwością gwarantującą swobodne i bezpieczne poruszanie się ludzi c) piasek do posypywania zapewnia Wykonawca; Zamawiający zapewnia Wykonawcy pojemniki do przechowywania piasku w czasie akcji zimowej. Z uwagi na ochronę terenów zielonych wyklucza się możliwość składowania śniegu na trawnikach. Konieczne jest sukcesywne wywożenie śniegu i skutego lodu na koszt Wykonawcy. D) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie sprzątania terenów zielonych 1) Koszenie trawników, pielenie w miarę potrzeb, prace wykonywane są sprzętem Wykonawcy. Wykonawca świadczy usługę sprzątania używając do pracy własnego sprzętu i narzędzi,a także na własny koszt zapewnia środki czystości, worki na śmieci, piasek i środki egzotermiczne do posypywania powierzchni w okresie zimowym i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Inne wymagania: Niezwłoczne usuwanie skutków opadów atmosferycznych, zlodowaceń schodów, chodników i innych nieprzewidzianych okoliczności w celu przywrócenia porządku i bezpieczeństwa poruszania się. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób, z których pomocą Wykonawca usługę wykonuje, jak również osób, którym wykonanie usługi powierza w zakresie bhp i p.poż. oraz do wyposażenia ich w odzież ochronną i roboczą odpowiednią do wykonywanych prac i pory roku Prace porządkowe wykonywane w miarę potrzeb: - zbieranie liści i pakowanie ich w worki wytrzymałe na rozerwanie (w okresie jesiennym codziennie), a następnie wywóz zebranych liści własnym transportem na wysypisko komunalne lub do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ; Zamawiający nie dysponuje miejscem do przechowywania liści; E) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie opróżnianie lokali po zgonach i eksmisjach oraz oczyszczanie lokali po przeprowadzonych zabiegach dezynfekcji 1. Sprzątanie polegające na: kompleksowym opróżnianiu oraz uporządkowaniu lokali mieszkalnych, użytkowych i przynależnych do nich piwnic zwolnionych w wyniku zgonów lub eksmisji wraz z załadunkiem ruchomości. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę. 3. Czynności opróżniania lokali po zgonach i eksmisjach odbywać się będą w obecności pracownika Urzędu Miasta w Oławie, w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 - 15.30. 4. Wykonawca zapewnia kartony oraz worki do przewozu rzeczy. Rzeczy muszą być zabezpieczone przed zniszczeniem, uszkodzeniem i zawilgoceniem. 5. Oczyszczanie lokalu po zabiegach dezynfekcji polega na wyrzuceniu sprzętów, śmieci i pozostawionych rzeczy do podstawionych kontenerów. Koszt podstawienia kontenera i wywozu śmieci ponosi Zamawiający. 6. Wykonanie prac każdorazowo poprzedzi pisemne zlecenie z określeniem zakresu i terminu ich wykonania. 7. Wykonawca jest zobowiązany do rozliczania zleceń na bieżąco w maksymalnym terminie 7 dni od daty wykonania usług. Wykonawca zapewni obecność w godzinach świadczenia usług osoby pełniącej obowiązki kierownika wyznaczonego do kontaktów roboczych z Zamawiającym (do kontaktu telefonicznego) 1) Do zadań kierownika należy, m.in.: a. uczestniczenie w przeglądach okresowych stanu czystości dokonywanych przez Zamawiającego, b. podpisywanie protokołów z ww. przeglądów sporządzonych na wzorze określonym przez Zamawiającego lub zgłaszanie uwag, c. koordynacja pracy i nadzór nad wykonywaniem usług, d. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych w trakcie realizacji zadania usterek i awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000 PLN 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje - Wadium - przetarg - Usługi porządkowe . a kserokopie polecenia przelewu załączyć do składanej oferty. 5.Uznanie rachunku zamawiającego kwotą tak wnoszonego wadium musi nastąpić przed wyznaczonym terminem składania ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach