Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg
- Adres: 82200 Malbork, Plac Słowiański
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 556 460 400
- Data zamieszczenia: 2017-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Plac Słowiański 17
82200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 556 460 400 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługa bankowa budżetu Powiatu Malborskiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017 do 10.04.2021r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu Powiatu Malborskiego oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2017r do 10.04.2021 r przy uwzględnieniu zwiększenia jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej. Wybrany w drodze przetargu bank podpisze z każdą wymienioną jednostką odrębną umowę. Nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Jednostki organizacyjne Powiatu Malborskiego objęte przedmiotem zamówienia: 1. Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku, Plac Słowiański 17 2.I Liceum Ogólnokształcące, Malbork, ul.17 Marca 6 3. II Liceum Ogólnokształcące, Malbork, Al. Wojska Polskiego 493 4. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, Malbork, Al. Wojska Polskiego 502 5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, Malbork ul. Narutowicza 14 6 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Malbork ul. Jagiellońska 79/82 7. Specjalny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem, Malbork, ul Jagiellońska 79/82 8. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Tadeusza Kościuszki, Malbork, ul Jagiellońska 94 9. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Malbork, ul. Kotarbińskiego 32. 10.Powiatowe Ognisko Plastyczne, Malbork, ul. Jagiellońska 78a. 11.Dom Pomocy Społecznej, Malbork ul. Słowackiego 45 12.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Malbork, Plac Słowiański 17 13.Powiatowy Urząd Pracy, Malbork, ul, Armii Krajowej 70 14.Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku, ul.Gen.de Gaulle a’ 75a 15.Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, Malbork, ul. Armii Krajowej 70. 16.Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Malbork, ul. Gen .J. Wybickiego 1. 17.Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, Malbork, Plac Słowiański 17. 18.Starostwo Powiatowe w Malborku, Plac Słowiański 17 Zastrzega się, iż liczba jednostek organizacyjnych Powiatu, jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Prowadzenie i obsługę rachunków bankowych dla 18 jednostek organizacyjnych. Na koszty prowadzenia i obsługi rachunków bieżących składają się: a) koszty otwarcia 97 rachunków b) roczne koszty prowadzenia 4656.rachunków ( 12 miesięcy x 97 ilość rachunków x 4) c) koszty 5000 wpłat gotówkowych o średniej szacunkowej wartości jednej wpłaty wynoszącej 5200 zł d) koszty 2350 wypłat gotówkowych o średniej szacunkowej wartości jednej wypłaty wynoszącej 1760.zł e) koszty realizacji 400.czeków f)inne koszty związane z otwarciem i obsługą rachunku ( bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty) 2.Otwarcie i prowadzenie bankowości elektronicznej ( 33stanowisk) dla 18 jednostek organizacyjnych Na koszty prowadzenia i obsługi bankowości elektronicznej składają się: a) koszty instalacji 33 stanowisk bankowości elektronicznej b) koszty prowadzenia 1584.stanowisk bankowości elektronicznej ( 12 x 33x4 ) c) koszty przelewów w ramach tego samego banku przy założeniu 22700 szt przelewów d) koszty przelewów do innego banku 44100 szt e) inne koszty związane z bankowością elektroniczną (bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty. 3. Uruchomienie i obsługa kredytu w rachunku bieżącym. Na koszty uruchomienia i obsługę kredytu w rachunku bieżącym składają się: a) koszty uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym (płatne w momencie złożenia wniosku), kredyt uruchamiany 4 razy przez okres obowiązywania umowy. Wnioskowana kwota kredytu 500 000,00 zł b) Koszty oprocentowania kredytu przy średnim wykorzystaniu kredytu przez okres obowiązywania całej umowy w wysokości 50 000,00 zł dziennie liczone jako średnia wartość WIBOR 1M w miesiącu poprzednim powiększony o marżę banku. Do oferty oprocentowanie należy obliczyć w sposób następujący: WIBOR na 01.03.2017r + marża banku. Odsetki płatne na koniec miesiąca c) Inne koszty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu ( bank winien dokładnie określić inne ewentualne koszty Odsetki płatne na koniec miesiąca 4. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym Liczone jako średnia wartość WIBID O/N w miesiącu poprzednim x współczynnik banku. Do oferty oprocentowanie należy obliczyć w następujący sposób WIBID O/N na 01.03.2017r x współczynnik banku Średnia szacunkowa dzienna wartość środków zgromadzonych na rachunkach bieżących wszystkich jednostek wynosi 2500 000,00 zł • Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia Posiadania placówki kasowej banku( oddziału/filii) na terenie Malborka lub utworzenie jej po podpisaniu umowy z zastrzeżeniem że będzie ona funkcjonować co najmniej w okresie obowiązywania umowy. • Zamawiający wymaga zainstalowania i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego tj. w Kasie Starostwa Powiatowego w Malborku terminalu umożliwiającego dokonywanie płatności kartami płatniczymi ( instalacja i obsługa bezpłatna) • Zamawiający wymaga bezpłatnego przeszkolenia pracowników do obsługi bankowości elektronicznej ---------------------------------------------------------------- 3. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 66.10.00.00-4 Usługi bankowe 4. Podwykonawcy: Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę całości zamówienia. 5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z obsługą bankową.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Piaskowej w Czersku
Dodano: 2017-04-28 - Przebudowa drogi ppoż. nr 35 w leśnictwach Trzebielino i Wiatrołom
Dodano: 2017-04-28 - Prace konserwacyjne w budynkach nr 7 i nr 8 w kompleksie wojskowym m. Łeba oraz nr 14 i nr 3 w kompleksach wojskowych m. Lębork
Dodano: 2017-04-21 - Wyposażenie szkół w gminie Tuchomie w pomoce logopedyczne
Dodano: 2017-04-21 - Cześć I - Jednorazowa dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Wsparcia Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego. Część II - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Ekologii Roślin Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego. Część III - Jednorazowa dostawa drukarek laserowych, drukarki atramentowej i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2017-04-20 - Zamiatanie na mokro ulic, chodników i placów na terenie miasta Bytowa.
Dodano: 2017-04-18 - Remont budynku usługowo – biurowego w Bytowie ul. Kardynała Josyfa Slipyja 1.
Dodano: 2017-04-10 - MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE LUZINO
Dodano: 2017-04-10 - Budowa układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 221 z drogą krajową nr 20 w Kościerzynie” CZĘŚĆ I: budowa dróg wraz z infrastrukturą CZĘŚĆ II:oznakowanie pionowe i poziome wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2017-04-07 - ROBOTY REMONTOWE W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 1/4089 MIEJSCE: GDYNIA UL. PUŁASKIEGO 7 CZĘŚĆ II: KONSERWACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 20/4039 MIEJSCE: GDYNIA UL. ORLĄT LWOWSKICH 1 CZĘŚĆ III: NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NUMER 60/4001 MIEJSCE: GDYNIA UL. RONDO BITWY POD OLIWĄ 1
Dodano: 2017-03-30