Przetargi.pl
Modernizacja wydzielonego torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie: - w al. Bohaterów Warszawy - na odcinku od ul. Jagiellońskiej do przystanku przy ul. Mickiewicza; - infrastruktury towarzyszącej w al. Bohaterów Warszawy - na odcinku od ul. Krzywoustego do ul. Jagiellońskiej; - w ul. Żołnierskiej - na odcinku od ul. Somosierry do pętli tramwajowej - Krzekowo; - pętla tramwajowa - Krzekowo

Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 4394420 , fax. (091) 4394420
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o.
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 4394420, fax. (091) 4394420
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wydzielonego torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie: - w al. Bohaterów Warszawy - na odcinku od ul. Jagiellońskiej do przystanku przy ul. Mickiewicza; - infrastruktury towarzyszącej w al. Bohaterów Warszawy - na odcinku od ul. Krzywoustego do ul. Jagiellońskiej; - w ul. Żołnierskiej - na odcinku od ul. Somosierry do pętli tramwajowej - Krzekowo; - pętla tramwajowa - Krzekowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji: a) wydzielonego torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w al. Bohaterów Warszawy na odcinku od ul. Jagiellońskiej do przystanku przed ul. Mickiewicza, b) infrastruktury towarzyszącej w al. Bohaterów Warszawy na odcinku od ul. Krzywoustego do ul. Jagiellońskiej, c) wydzielonego torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ul. Żołnierskiej - od ul. Somosierry do pętli tramwajowej - Krzekowo, d) wydzielonego torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie na pętli tramwajowej - Krzekowo. 2) Przedmiot zamówienia wykonać należy zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7 do siwz, która zawiera: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Zamawiający może wprowadzić roboty zamienne w przypadku, gdy wykonawca nie zabuduje wszystkich materiałów torowych lub sieciowych lub nie wykona wszystkich prac przewidzianych w dokumentacji projektowej. 4) Nazwa i kod CPV: - Roboty budowlane CPV - 45000000-7 - Roboty w zakresie budowy dróg CPV - 45233120-7 - Roboty związane z liniami tramwajowymi CPV - 45234126-5 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego CPV - 45316110-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w wysokości 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 01.09.2009r. do godziny 11:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w Szczecinie PKOPPLPW 35124038131111000043756331; 2) poręczeniach bankowych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 42 poz. 205 z późn. zm) - w kasie wewnętrznej Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w Szczecinie, pok. nr 212 (II piętro)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują lub będą dysponować: - minimum 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub kolejowej; - minimum 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez zamawiającego uprawnienia; b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna - wykonanie robót związanych z budową, modernizacją, remontem torów tramwajowych wraz z siecią jezdną lub torów kolejowych wraz z siecią jezdną o wartości minimum 3 000 000 zł brutto każda wykazana praca; c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 1 000 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt. 3) posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawniających do: a) kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub kolejowej, b) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz inne dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz), 3) zbiorcze zestawienie kosztów robót z podaniem cen, których suma musi być równa cenie oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ts.szczecin.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach