Przetargi.pl
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ZAKŁADU ODZYSKU ODPADÓW W SIANOWIE REDUKCJA ILOŚCI SKŁADOWANYCH ODPADÓW I EMISJI GAZÓW - ETAP IV Badania składu sitowego, morfologicznego i chemicznego odpadów komunalnych i wysortowanych frakcji wraz z oceną przydatności do produkcji paliw alternatywnych i termicznego przekształcania

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3484444 , fax. 094 3484434
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3484444, fax. 094 3484434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.koszalin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ZAKŁADU ODZYSKU ODPADÓW W SIANOWIE REDUKCJA ILOŚCI SKŁADOWANYCH ODPADÓW I EMISJI GAZÓW - ETAP IV Badania składu sitowego, morfologicznego i chemicznego odpadów komunalnych i wysortowanych frakcji wraz z oceną przydatności do produkcji paliw alternatywnych i termicznego przekształcania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ZAKŁADU ODZYSKU ODPADÓW W SIANOWIE REDUKCJA ILOŚCI SKŁADOWANYCH ODPADÓW I EMISJI GAZÓW - ETAP IV Badania składu sitowego, morfologicznego i chemicznego odpadów komunalnych i wysortowanych frakcji wraz z oceną przydatności do produkcji paliw alternatywnych i termicznego przekształcania. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Rozdział II Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel. Posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do środków umożliwiających realizację zadania. Posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. wykażą, że wykonali co najmniej 2 usługi w ciągu ostatnich pięciu lat odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prac wykonywanych podczas przeprowadzanych badań. Posiadać akredytacje badań laboratoryjnych lub mieć dostęp do akredytowanego laboratorium. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz oferty -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych -Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie co najmniej dwóch dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie o kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 z ł brutto każda. -Kosztorys ofertowy dla poszczególnych obszarów ( Koszalin, Szczecinek, Sławno).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.koszalin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną