Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ DO WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE TABLIC REJESTRACYJNYCH WSZYSTKICH RODZAJÓW WYKONANYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 8 DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY Z DNIA 22 LIPCA 2002 R. W SPRAWIE REJESTRACJI I OZNACZENIA POJAZDÓW (TJ. DZ. U. Z 2007 R. NR 186 POZ. 1322)

Powiat Gryfiński ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4045000 , fax. 091 4163002
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4 4
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4045000, fax. 091 4163002
    REGON: 81168396500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ DO WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE TABLIC REJESTRACYJNYCH WSZYSTKICH RODZAJÓW WYKONANYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 8 DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY Z DNIA 22 LIPCA 2002 R. W SPRAWIE REJESTRACJI I OZNACZENIA POJAZDÓW (TJ. DZ. U. Z 2007 R. NR 186 POZ. 1322)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z sukcesywną dostawą do wydziału komunikacji i transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. c) Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie dostaw będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania wykonali min. 1 dostawę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za dostawy podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 200 000 zł oraz dotyczyła tablic rejestracyjnych. d) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie wydane przez wojewodę lub marszałka województwa w trybie art. 75 a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) c) Kopię zezwolenia wydanego przez wojewodę lub marszałka województwa w trybie art. 75a ust. 1 - prawo o ruchu drogowym d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) g) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) h) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów. i) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dostawą z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 1 dostawę wykonaną w ww. okresie na kwotę 200.000 zł, dotyczącą wykonania dostaw tablic rejestracyjnych (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wartość dostaw, oraz że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły tablic rejestracyjnych. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach