Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim ogłasza przetarg
- Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac E. Orzeszkowej 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3630788 , fax. 094 3630788
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim
Plac E. Orzeszkowej 3 3
78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3630788, fax. 094 3630788
REGON: 33092729900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim w okresie od stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim od stycznia 2010r. do dnia 31 grudnia 2010 roku, w wyszczególnieniu: 1) tablice rejestracyjne zwyczajne, samochodowe jednorzędowe; 2) tablice rejestracyjne zwyczajne, samochodowe dwurzędowe; 3) tablice rejestracyjne zabytkowe, samochodowe jednorzędowe; 4) tablice rejestracyjne zabytkowe, samochodowe dwurzędowe; 5) tablice rejestracyjne zwyczajne, do przyczep jednorzędowe; 6) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe; 7) tablice rejestracyjne motocyklowe; 8) tablice rejestracyjne ciągnikowe; 9) tablice rejestracyjne motocyklowe zabytkowe; 10) tablice rejestracyjne motorowerowe; 11) tablice rejestracyjne tymczasowe, samochodowe jednorzędowe; 12) tablice rejestracyjne tymczasowe, samochodowe dwurzędowe; 13) tablice rejestracyjne tymczasowe motocyklowe; 14) tablice rejestracyjne tymczasowe motorowerowe; 15) tablice rejestracyjne indywidualne, samochodowe jednorzędowe; 16) tablice rejestracyjne indywidualne, samochodowe dwurzędowe; 17) tablice rejestracyjne indywidualne motocyklowe. 2. Dostawa następować będzie w ilościach określonych w poszczególnych zamówieniach. 3. Szacunkową ilość zamawianych tablic rejestracyjnych określa załącznik nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia, 4) podpisany wzór umowy. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 5) zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn zmianami). C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: -Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w zakładce Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ DO WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE TABLIC REJESTRACYJNYCH WSZYSTKICH RODZAJÓW WYKONANYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 8 DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY Z DNIA 22 LIPCA 2002 R. W SPRAWIE REJESTRACJI I OZNACZENIA POJAZDÓW tj. DZ. U. Z 2007 R. NR 186 POZ. 1322 ze zm.
Dodano: 2013-06-26 - Zakup tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-05-26 - Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów wykonanych zgodnie z Załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322)
Dodano: 2010-08-23 - Wykonanie tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Myśliborzu
Dodano: 2010-02-24 - Wykonanie z materiału wykonawcy i dostawa oraz likwidacja tablic rejestracyjnych pojazdów wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów
Dodano: 2009-11-27 - ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ DO WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE TABLIC REJESTRACYJNYCH WSZYSTKICH RODZAJÓW WYKONANYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 8 DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY Z DNIA 22 LIPCA 2002 R. W SPRAWIE REJESTRACJI I OZNACZENIA POJAZDÓW (TJ. DZ. U. Z 2007 R. NR 186 POZ. 1322)
Dodano: 2009-08-10