Przetargi.pl
Usługi transportowo sprzętowe prowadzone na terenie gminy Złocieniec w 2010roku

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, Stary Rynek 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 36 72 022
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3 3
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 36 72 022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowo sprzętowe prowadzone na terenie gminy Złocieniec w 2010roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi transportowo sprzętowe prowadzone na terenie gminy Złocieniec w 2010roku zadanie 1 1.koparko spycharko ładowarka do 0,6 m3 Ilość szacunkowa godz. 130 2.samochód ciężarowy 5,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 200 3.samochód ciężarowy 8,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 200 4.samochód ciężarowy 10,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 200 5.samochód ciężarowy 12,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 200 zadanie 2 1.koparko spycharko ładowarka powyżej 0,6 m3 Ilość szacunkowa godz. 100 2.samochód ciężarowy 12,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 50 3.samochód ciężarowy 15,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 50 4.samochód ciężarowy 22,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 20 5.samochód ciężarowy 25,0Mg wywrotka Ilość szacunkowa godz. 20 zadanie 3 1.Samochód ład. 1500-2000kg Ilość szacunkowa godz. 100 2.Samochód ład. 900-1000 kg - wywrotka Ilość szacunkowa godz. 200 3.Samochód ciężarowy o ład. do 3,0 Mg Ilość szacunkowa godz. 50 zadanie 4 1.ciągnik z przyczepą 4Mg Ilość szacunkowa godz. 300 zadanie 5 1.samochód 16Mg samowyładowawczy HDS widłowy Ilość szacunkowa godz. 100 zadanie 6 1.równiarka Ilość szacunkowa godz. 200 2. walec powyzej 3Mg Ilość szacunkowa godz. 200 zadanie 7 1.walec do 3Mg Ilość szacunkowa godz. 50 zadanie 8 1. koparka gąsiennicowa do 0,2m2 Ilość szacunkowa godz. 50 Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy u Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601820007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4ustawy Pzp, tj.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w urzędzie skarbowym oraz oświadczeniu o nie zaleganiu w ZUS 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 2)Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/co najmniej jeden wykonawca. 3)Wykaz sprzętu transportowego wraz z informacją o podstawie dysponowania. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlocieniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną