Przetargi.pl
Na sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdwinie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Bolesława Chrobrego 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3652078-9 , fax. 0-94 3650434
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdwinie Spółka z o.o.
    ul. Bolesława Chrobrego 24 24
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3652078-9, fax. 0-94 3650434
    REGON: 33003170000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.swidwin.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nowego ogumienia do autobusów PKS w Świdwinie Spółka z o.o. -Kod CPV - 34.35.22.00.1 1.2.Dostawy w asortymencie w ilościach wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik Nr 1).Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt do magazynu Zamawiającego ul. Bolesława Chrobrego 24,78-300 Świdwin, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 15:00. 1.3.Dostawa realizowana będzie w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia Zamówienia (telefonicznie lub faksem). Wykonawca w formularzu ofertowym zał. nr 2 wpisze osobę upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym ( tj..osobę, do której należy zgłosić zamówienie oraz kierować reklamację) poda jej adres, imię i nazwisko, nr telefonu, faksu. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby,które zostaną wpisane do umowy. 1.4.Ogumienie będące przedmiotem zamówienia powinno: - być fabrycznie nowe - spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN - być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. 1.5.Warunki płatności, sposób rozliczenia, warunki gwarancji na dostarczony towar a także zasady rozpatrywania reklamacji określa formularz umowy -zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343522001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. Posiadania wiedzy i doświadczenia; Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy:Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy łącznie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wartości, co najmniej 50.000,00 zł.brutto Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4.Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów czy załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pt. 3 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.W przypadku złożenia dokumentów nieczytelnych lub budzących wątpliwości, co do ich prawdziwości, zamawiający zażąda przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.swidwin.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach