Przetargi.pl
Modernizacja ul. Langiewicza

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2010-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Langiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji chodników po stronie budynków o numerach 20-29, budowie parkingów dla samochodów osobowych przy budynku Szkoły Muzycznej oraz zatoczki autobusowej przy ul. Langiewicza w Zgorzelcu. 2. Zakres prac obejmuje budowę nowych parkingów z wydzielonymi 10 miejscami postojowymi dla samochodów osobowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, w miejscu istniejącego trawnika. 3. W ramach robót należy wykonać również modernizację nawierzchni istniejącego parkingu dla pracowników Delty, oraz zatoczki autobusowej. Linie istniejącego parkingu oraz zatoczki autobusowej nie ulegną zmianie, modernizacji podlegają wyłącznie podbudowy i warstwy wierzchnie. 4. Chodniki od strony wschodniej ulicy Langiewicza, na całej długości wykonane są w starej technologii z płyt betonowych. Nawierzchnia jest nierówna, spękana i posiada znaczne braki. Chodnik od ulicy jest wydzielony pasem zieleni oraz sporą ilością drzew. Wzdłuż ulicy znajdują się także istniejące parkingi, zatoczka autobusowa oraz wjazd na posesje. W miejscu przewidzianym pod lokalizację parkingu istnieje nieużytkowy trawnik, a istniejące drzewa nie mogą być naruszone. Pod projektowanym parkingiem przebiegają sieci uzbrojenia terenu tj. elektryczna oraz sanitarna. 5. Nawierzchnię parkingu jak i nawierzchnię chodnika należy wykonać z prostokątnej kostki betonowej (chodnikowej) z podbudową według przekrojów wykonawczych. 6. W ramach zadania należy zakupić i zamontować elementy małej architektury w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w której skład wchodzą: a) ławki żeliwne z oparciami i siedziskami drewnianymi w kolorze tikowym lub mahoniowym, montowane do podłoża o wymiarach: długość/głębokość /wysokość ławki 170x59x73 cm, waga min. 45 kg - w ilości 7 szt., b) stojaki na rowery min. 5 stanowisk, konstrukcji stalowej, żeliwo w kolorze czarnym, o wymiarach długość/głębokość, wysokość 240x55x70cm - 2 szt. c) kosze na śmieci, montowane do podłoża, ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, w kolorze czarnym, o wymiarach: wysokość 65-70cm, średnica 43 cm, pojemność 35-45 litrów w ilości 10 szt. 7. Powierzchnie elementów podlegających przebudowie: a) parkingi do przebudowy - 138,90 m2 , b) parkingi nowo projektowane - 178m2 , c) chodniki piesze w całości do modernizacji - 1118m2 , d) zatoczka autobusowa w całości do modernizacji - 109m2 . 8. Demontowane materiały (płytki, krawężniki granitowe) przeznaczone będą do odzysku dla Zamawiającego, składowane nieodpłatnie w miejscu przez niego wskazanym tj. na składowisku odpadów komunalnych w Jędrzychowicach. Przed wywiezieniem materiału do odzysku, Wykonawca zobowiązany jest dokonać segregacji (oddzielić płytki oraz krawężniki od gruzu), materiał składowany na wysypisku komunalnym musi być w miejscu składowania zważony a czynność udokumentowana. Zobowiązuje się Wykonawcę do odzyskania maksymalnej ilości zdemontowanego materiału. Zamawiający i Inspektor Nadzoru zweryfikuje należyte wykonanie zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. W przypadku nienależytego wykonania tego zobowiązania, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. 9. Szczegółowy opis i zakres robót dla zadania objętego modernizacją nawierzchni chodników i parkingów przy ul. Langiewicza został zawarty w dokumentacji projektowej składającej się z opisu technicznego, planu sytuacyjnego, przedmiaru robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 do SIWZ. 10.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, przedstawi Zamawiającemu wykonany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych. 11.Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2-ch egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości robót budowlanych do odbioru. W skład kompletnej dokumentacji powykonawczej wchodzi: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 2) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, prefabrykatów lub urządzeń 3) aprobaty techniczne, 4) uzupełniony dziennik budowy, 5) wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, 6) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także sąsiedniej ulicy, nieruchomości, 7) oświadczenie właściciela terenu na którym prowadzona była inwestycja o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego, 8) w przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i warunków zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, Wykonawca dołączy kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, w takim przypadku oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, 9) oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów, na które dostarczono dokumenty odbiorowe, 10) oświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, 11) pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy, z treści dokumentu gwarancyjnego powinno wynikać, na co jest udzielona gwarancja, jak długo gwarancja obejmuje, 12. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania i przekazania Zamawiającemu, zatwierdzonego projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wprowadzeniem, zgodnie z zatwierdzonym projektem, oznakowania drogowego poziomego i pionowego oraz parkingu, w 2 egz., najpóźniej w dniu dokonywania czynności odbiorowych robót budowlanych. 13. Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego, oraz obowiązującymi przepisami. 15. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z póź. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150). 16. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania, odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 17. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 109 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 800,00 zł. PLN (słownie: pięć tysięcy osiemset zł.) 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. 4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.). UWAGA! Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na Modernizacja ul. Langiewicza 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 24.13 SIWZ. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach