Przetargi.pl
Modernizacja terenów rekreacyjno-sportowych oraz remont widowni przy boisku piłki ręcznej na terenie OSiR przy ul. Moniuszki 10 w Zawierciu

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Moniuszki 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6724337 , fax. 032 6724337
  • Data zamieszczenia: 2015-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Moniuszki 10 10
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6724337, fax. 032 6724337
    REGON: 00674827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Zawiercie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja terenów rekreacyjno-sportowych oraz remont widowni przy boisku piłki ręcznej na terenie OSiR przy ul. Moniuszki 10 w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja terenów rekreacyjno-sportowych oraz remont widowni przy boisku piłki ręcznej na terenie OSiR przy ul. Moniuszki 10 w Zawierciu. Zakres prac obejmuje przebudowę istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą, istniejącymi ciągami komunikacyjnymi, wyposażeniem widowni w siedziska. Nowa nawierzchnia asfaltowa, przeznaczona będzie do funkcjonowania jako boisko do gry w piłkę o parametrach boiska do piłki ręcznej, oraz jako przestrzeń do jazdy na rolkach. Inwestycja prowadzona będzie przy ul. Moniuszki w Zawierciu, na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji. W skład zamówienia wchodzi: a) Urządzenie powierzchni sportowych dla toru dla rolek oraz do grania w piłkę b) Wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych w miejscu istniejących c) Wyposażenie trybun w siedziska d) Wyposażenie w infrastrukturę sportową tj. piłkochwyty demontowalne na krótszych bokach, oraz bramki z możliwością demontażu e) Wykonanie i odtworzenie balustrad na poziomie korony stadionu oddzielające trybuny od ciągu komunikacyjnego f) Odtworzenie powierzchni zielonych ze względu na przeprowadzenie prac związanych z przebudową boiska g) Wykonanie oświetlenia Zestawienie powierzchni: Strefa do grania, parametry boiska do piłki ręcznej - 800,00m2 Strefa bezpieczeństwa oddzielająca boisko do piłki ręcznej od toru dla rolkarzy - 193,60m2 Powierzchnia toru dla rolkarzy - 844,00m2 Powierzchnia razem 1837,60m2 Powierzchnia przeznaczona do utwardzenia - Powierzchnia ciągów komunikacyjnych przeznaczona do odtworzenia - 340,00m2 Powierzchnia trawiasta - Powierzchnia - zieleń odtworzeniowa - 120,00m2 2. Zamawiający informuje, że termin rozpoczęcia robót (przekazanie terenu robót) planowany jest na 06.07.2015r. - termin ten może ulec zmianie w zależności od terminu zawarcia umowy. 3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (elementy te należy traktować jako podstawowe) oraz z dołączonymi przedmiarami robót. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do kalkulacji ceny. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia (roboty budowlane sprzęt i urządzenia) min. 3 lat od daty odbioru końcowego. 6. Przed podpisaniem umowy wykonawca którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, dostarczy zamawiającemu kosztorys ofertowy na wartość określoną w formularzu oferty (zał. 1). 7. Tam gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 10. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PEKAO BANK S.A. 33 1240 2975 1111 0010 4324 0354. Uwaga 7: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: b) okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia (na roboty budowlane, sprzęt i urządzenia)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.osir.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach