Przetargi.pl
Modernizacja skwerów Rzeźniczy, Mickiewicza, Bottrop i Korczoka w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2010-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skwerów Rzeźniczy, Mickiewicza, Bottrop i Korczoka w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zagospodarowanie Placu Rzeźniczego w Gliwicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacje elektryczne i instalacje sanitarne w tym: - zagospodarowanie Placu Rzeźniczego, - budowa nowego szaletu w miejscu wskazanym w projekcie, - odgrodzenie skarpy, - instalacja sanitarna, - instalacje elektryczne, - przyłącze wodociągowe, - montaż wodomierza, - instalacja zraszaczowa, - mała architektura i zieleń, Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze i ziemne, - roboty murarskie, - budowa szaletu, - remont schodów od strony ul. Dolnych Wałów, - renowację muru od strony ul. Dolnych Wałów oraz przy Bramie Raciborskiej, - montaż tablicy informacyjnej, - podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, - nawierzchnie z kostki brukowej granitowej i bazaltowej, nawierzchnia HanseGrand z mielonego kruszywa mineralnego lub równoważna pod względem techniki układania, składu, granulatu, właściwości, nawierzchnie z płyt granitowych, - demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - montaż ławek (12 szt.) i koszy (12 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. Miejsca montażu ławek i koszy zostaną wskazane przez Zamawiającego, - montaż stojaków na rowery, - demontaż istniejącego ogrodzenia skarpy oraz montaż nowego ogrodzenia, - umocnienie skarpy, - wykonanie nowych trawników z trawy w rolkach wraz z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym -12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, - nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, - przebudowe latarni parkowej, - zasilanie szaletu, - instalacje wewnętrzne szaletu, - badania i pomiary instalacji oraz natężenia oświetlenia, - wykonanie studzienki wodomierzowej, - wykonanie przyłącza wody, - montaż przewodów zasilających, rur do zasilania kropelkowego, zraszaczy, studzienki, pompy i sterowników, - wykonanie przyłączy wody do szaletu, - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do szaletu, - wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do szaletu, - wykonanie instalacji wody, - wykonanie instalacji kanalizacji, - wykonanie instalacji ogrzewania i wentylacji. Uwaga: przewiduje się możliwość montażu oprawy oraz położenie dodatkowych kabli do podświetlenia rzeźby, która ma być ustawiona na terenie Pl. Rzeźniczego. Uwaga: wycinka drzew i krzewów leży po stronie Zamawiającego. Uwaga: 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać po wytyczonych trasach kablowych i instalacyjnych oraz w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. 2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 3. Roboty należy prowadzić pod nadzorem jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. 4 Roboty należy prowadzić pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz nadzorem archeologicznym. 5. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zlecenia w PWiK na nadzór oraz wykonanie wcinki. 6. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 7. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 8. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 9. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. Uwaga: W rejonie budynku usytuowanego przy ul. Dolnych Wałów 35 tzn. Krasnoludka gdzie powstaje obecnie bar sałatkowy, zostanie zagospodarowany fragment działki nr 648 obręb Stare Miasto na tzw. ogródek letni. Przedmiotowy teren został wyłączony z zakresu prac MZUK. Należy skontaktować się z wykonawcą celem ustalenia harmonogramu prac. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, - wykonywania prac w rejonie Bramy Raciborskiej z zachowaniem szczególnej ostrożności, - bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. II. Zagospodarowanie Placu Mickiewicza w Gliwicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacje elektryczne i instalacje sanitarne w tym: - Zagospodarowanie Placu Mickiewicza. - Renowacje istniejących murków wokół placu. - Instalacja sanitarna. - Instalacje elektryczne. - Przyłącze wodociągowe. - Montaż wodomierza. - Instalacja zraszaczowa. - Mała architektura i zieleń. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze i ziemne, - roboty murarskie, - renowacje istniejących murków, - fundamenty, budowa nowych murków (z bloczków granitowych), - podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (z wykorzystaniem zdemontowanej kostki), krawężników, - demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez zamawiającego, - montaż ławek i koszy dostarczonych przez zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych, - montaż stojaków na rowery, - demontaż istniejących stolików szachowych oraz przestawienie ich w nowe miejsca, - renowacja istniejących trawników w tym renowacja i wykonanie trawników dywanowych z siewu z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót - nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, - montaż opraw DECOSCENE lub równoważnych pod względem wymiarów, parametrów, natężenia oraz koloru światła, Uwaga: przewiduje się możliwość montażu dwóch dodatkowych opraw celem podświetlenia pomnika, położenie dodatkowych kabli, - wymiana tabliczki bezpiecznikowej w istniejącym słupie oświetleniowym wraz z podłączeniem przewodów i kabli, - ułożenie rur osłonowych PCV, - badanie linii kablowej NN, badania i pomiary obwodów oświetleniowych i skuteczności ochrony p. porażeniowej, badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania słupów, - wykonanie studzienki wodomierzowej, - wykonanie przyłącza wody, - montaż przewodów zasilających, rur do zasilania kropelkowego, zraszaczy, studzienki, pompy i sterowników, - oznakowanie trasy gazociągu na murze. Uwaga: wycinka drzew i krzewów leży po stronie Zamawiającego. Uwaga: - Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać po wytyczonych trasach kablowych i instalacyjnych oraz w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. - Roboty należy prowadzić pod nadzorem jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. - Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zlecenia w PWiK na nadzór oraz wykonanie wcinki. - Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. - Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. - Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. - Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonani obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, 4. bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 5. oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 6. udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. III. Zagospodarowanie skweru Bottrop w Gliwicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacje elektryczne i instalacje sanitarne w tym: - zagospodarowanie skweru Bottrop, - przebudowa placu zabaw, - odgrodzenie skweru od garaży, - instalacja sanitarna, - instalacje elektryczne, - przyłącze wodociągowe, - montaż wodomierza, - instalacja zraszaczowa, - mała architektura i zieleń. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze i ziemne, - roboty murowe, - fundamenty, budowa ściany z gabionów, - renowacja muru od strony aresztu, - budowa murków kwiatowych, - demontaż fragmentu istniejącego ogrodzenia oraz odnowienie pozostałej części ogrodzenia, - podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, granitowej i bazaltowej, nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego, nawierzchni HanseGrand z mielonego kruszywa mineralnego lub równoważnej pod względem techniki układania, składu, granulatu, właściwości, nawierzchni elastycznej Flexi-Step lub równoważnej pod względem wymiarów płyt, składu, właściwości oraz techniki układania elastycznej nawierzchni na placu zabaw, krawężników, obrzeży, - demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez zamawiającego, - montaż ławek (14 szt.) i koszy (14 szt.) dostarczonych przez zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. miejsca montażu ławek i koszy zostaną wskazane przez zamawiającego. - montaż stojaków na rowery, - demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez zamawiającego, - montaż nowych urządzeń uzgodnionych z zamawiającym na placu zabaw (równoważne pod względem wymiarów, funkcji oraz z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa). - wykonanie nowych trawników z trawy w rolkach wraz z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, - nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, - montaż oświetlenia buka czerwonego - montaż opraw DECOSCENE 150 lub równoważnych pod względem wymiarów, parametrów, natężenia oraz koloru światła, - zmiana lokalizacji złącza oświetleniowego, - wymiana tabliczki bezpiecznikowej w istniejącym słupie oświetleniowym wraz z podłączeniem przewodów i kabli, - ułożenie rur osłonowych PCV, - badanie linii kablowej NN, badania i pomiary obwodów oświetleniowych i skuteczności ochrony p. porażeniowej, badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania słupów, - wykonanie studzienki wodomierzowej, - wykonanie przyłączywody, - montaż przewodów zasilających, rur do zasilania kropelkowego, zraszaczy, studzienki, pompy i sterowników. Uwaga: wycinka drzew i krzewów leży po stronie Zamawiającego. Uwaga: - Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać po wytyczonych trasach kablowych i instalacyjnych oraz w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. - Roboty należy prowadzić pod nadzorem jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. - Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zlecenia w PWiK na nadzór oraz wykonanie wcinki. - Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. - Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. - Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. - Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonani obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, - Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - Wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, - Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, - Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. IV. Zagospodarowanie skweru przy ul. Korczoka w Gliwicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacje elektryczne i instalacje sanitarne w tym: - zagospodarowanie skweru przy ul. Korczoka, - mała architektura i zieleń. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze i ziemne, - roboty murowe, - budowa murków kwiatowych (z kostki granitowej), - podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej, krawężników oraz obrzeży, - demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez zamawiającego, - montaż ławek (6 szt.) i koszy (6 szt.) dostarczonych przez zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. miejsca montażu koszy i ławek będą wskazane przez zamawiającego, - wycinka drzew i krzewów. - renowacja istniejących trawników w tym renowacja i wykonanie trawników dywanowych z siewu z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, - nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. Uwaga: - Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. - Roboty należy prowadzić pod nadzorem jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. - Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. - Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. - Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. - Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonani obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, 4. bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 5. oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 6. udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: - projekt budowlano-wykonawczy, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: wszystkie elementy składowe dokumentacji technicznej tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium: do części I Plac Rzeźniczy 20.000,00 do części II Plac Mickiewicza 11.000,00 do części III Skwer Bottrop 22.000,00 do części IV Skwer Korczoka 5.000,00 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, 3) wadium może być wnoszone w formie ustalonej w art.45 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania z ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy pzp, 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408, 6) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy jego oryginał złożyć w kasie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul.Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach