Przetargi.pl
Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Osieku Łużyckim

Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
    ul. Kościuszki 70 70
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
    REGON: 23082136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Osieku Łużyckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia. 1.1Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Osieku Łużyckim. 1.2Opis przedmiotu zamówienia określają:a) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ,1.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1.3.1 Rozebranie elementów starej podłogi z desek wraz z legarami ( ślepego pułapu), sali gimnastycznej na powierzchni 288,00m2, 1.3.2 Rozebranie drewnianego cokołu okalającego salę gimnastyczną o długości 72 mb, 1.3.3 Rozebranie drewnianej obudowy osłaniającej grzejniki centralnego ogrzewania i wykonanie nowej, 1.3.4 Wykonanie nowej posadzki sali gimnastycznej na powierzchni 288,00 m2 wyrównanej do poziomu wejścia z korytarza budynku szkoły składającej się z :warstwy wyrównującej z materiałów sypkich (piasek) o grubości ok.40 cm, izolacji z folii, warstwy z betonu o grubości 10 cm, warstwy izolacyjnej styropianem o grubości 5 cm, posadzki cementowej o grubości 6 cm, 1.3.5 Wykonanie na całej powierzchni sali gimnastycznej 288,00 m2 nowej nawierzchni poliuretanowej, bezspoinowej, przystosowanej do sal gimnastycznych wewnętrznych z wymalowaniem linii do gry w piłkę ręczną, gry w siatkówkę i gry w koszykówkę wraz z montażem osprzętu, tj. : zakup i montaż bramek do piłki ręcznej 2-szt.; zakup i montaż słupków do siatki komplet (z siatką, antenkami i siedziskiem dla sędziego); zakup i montaż 2szt koszy do koszykówki wraz z obręczami i siatką oraz konstrukcją metalową z mechanizmem regulacji wysokości tablicy. 1.3.6 Wymiana drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych drewnianych na drzwi z PCV o wymiarach 2,10m x 1,80m = 3,78m2, 1.3.7 Wymiana oświetlenia sali gimnastycznej w ilości 21-szt. lamp - na lampy oświetleniowe w technologii LED w osłonach chroniących przed uszkodzeniem. 1.3.8 Przerobienie instalacji c.o. związane z likwidacją 3-szt. grzejników oraz wpuszczenie pod tynk rury na odcinku 40,00 mb, 1.3.9 Wymiana krat osłonowych na 7 - szt. okien o wymiarach 4,11m x 1,14m.- na uchylne (otwieralne), 1.3.10 Montaż mechanicznych rolet okiennych na 7 - szt. okien o wymiarach 4,11m x 1,14m, 1.3.11 Odnowienie drabinek do ćwiczeń gimnastycznych zamontowanych na ścianie sali gimnastycznej, 1.3.12 Odnowienie malatury sufitu o pow. 288,00 m2. sali gimnastycznej, 1.3.13 Odnowienie malatury ścian o pow. 420,84m2 sali gimnastycznej z wymalowaniem herbu gminy i szkoły na ścianie bocznej, 1.3.14 Zakup i montaż elektronicznej tablicy wyników sportowych - wraz z oprogramowaniem do jej obsługi - z takich dyscyplin jak: piłka ręczna, siatkówka, koszykówka, tenis i badmintona ze sterowaniem bezprzewodowym i sygnałem dźwiękowym, 1.3.15 Zakup i montaż nagłośnienia sali, 1.4 Remont pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej: 1.4.1 Skucie starej glazury z posadzki i ścian - 32,23 m2 1.4.2 Wymiana glazury na posadzkach - 21,35 m2, 1.4.3 Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - 3 szt, 1.4.4 Wymiana drewnianych drzwi zewnętrznych na drzwi z PCV - o wymiarach 2,00m x 1,00m, 1.4.5 Odnowienie malatury ścian i sufitów - 140,93 m2, 1.4.6 Wywóz gruzu. 1.5 Zamawiający wymaga aby wszelkie materiały, urządzenia, sprzęt użyty do wykonania i wykończenia robót posiadał odpowiednie atesty pozwalające na użytkowanie w placówkach oświatowych. 1.6 Ze względu na opisanie przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 1.7 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.8 Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, że oferowane roboty budowlane spełniają te wymagania. Wzór oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych przez zamawiającego stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym przepis art. 26 ust. 3 i 4 Pzp stosuje się
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6.000,00 (słownie złotych: sześć tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.zgorzelec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach