Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2015-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych garnizonu dolnośląskiej policji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zdiagnozowanie zakresu usterki, - przedstawienie kosztorysu naprawy, - uzyskaniu akceptacji kosztorysu i zgody na usuniecie usterki, - wykonaniu naprawy, w tym również wymiany części lub podzespołów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wskazane części: Część 1: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Stacji Obsługi Samochodów we Wrocławiu, ul. Połbina 1 - w ilości 32 pojazdów, Część 2: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Stacji Obsługi Samochodów w Legnicy, ul. Stroma 4 - w ilości 18 pojazdów, Część 3: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Stacji Obsługi Samochodów w Wałbrzychu, ul. Psie Pole 7 - w ilości 18 pojazdów, Część nr 4: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Punkcie Obsługi Technicznej KMP w Jeleniej Górze, ul. Armii Krajowej 22 - w ilości 14 pojazdów. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy wykonanie, co najmniej gwarantowanej ilości usług w danej części postępowania, którą określa w wysokości 50 % ilości określonych powyżej (zamówienie gwarantowane). Pozostała ilość zleconych usług (zamówienie opcjonalne) będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt i ryzyko do odbioru pojazdu z lokalizacji, określonych w pkt. 2, na podstawie pisemnego zlecenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia określone w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji - Istotne postanowienia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501163004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną