Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych garnizonu dolnośląskiej policji.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych garnizonu dolnośląskiej policji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - zdiagnozowanie zakresu usterki, - przedstawienie kosztorysu naprawy, - uzyskaniu akceptacji kosztorysu i zgody na usuniecie usterki, - wykonaniu naprawy, w tym również wymiany części lub podzespołów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wskazane części: Część 1: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Stacji Obsługi Samochodów we Wrocławiu, ul. Połbina 1 - w ilości 32 pojazdów, Część 2: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Stacji Obsługi Samochodów w Legnicy, ul. Stroma 4 - w ilości 18 pojazdów, Część 3: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Stacji Obsługi Samochodów w Wałbrzychu, ul. Psie Pole 7 - w ilości 18 pojazdów, Część nr 4: usługi w zakresie naprawy skrzyń biegów w samochodach służbowych znajdujących się w Punkcie Obsługi Technicznej KMP w Jeleniej Górze, ul. Armii Krajowej 22 - w ilości 14 pojazdów. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy wykonanie, co najmniej gwarantowanej ilości usług w danej części postępowania, którą określa w wysokości 50 % ilości określonych powyżej (zamówienie gwarantowane). Pozostała ilość zleconych usług (zamówienie opcjonalne) będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt i ryzyko do odbioru pojazdu z lokalizacji, określonych w pkt. 2, na podstawie pisemnego zlecenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotowego zamówienia określone w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji - Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501163004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną