Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń biurowych, korytarzy (parter), schodów oraz holu przed salą kolumnową w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń biurowych, korytarzy (parter), schodów oraz holu przed salą kolumnową w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac przewidzianych w niniejszym postępowaniu obejmuje wykonanie następujących robót: 1) podniesienie nadproży w drzwiach wewnętrznych i pomiędzy pomieszczeniami oraz we wszystkich drzwiach do pomieszczeń dostępnych z korytarza wraz z powiększeniem ich szerokości. Wszystkie drzwi wraz z ościeżnicami nowe, 2) wymiana warstw podłogowych we wszystkich pomieszczeniach, 3) szpachlowanie ścian i sufitów i dwukrotne malowanie farbami akrylowymi, 4) montaż sufitu podwieszonego w korytarzu i sanitariatach, 5) w sanitariatach obłożenia ścian płytkami ceramicznymi na całą wysokość, 6) docieplenie styropianem gr. 4 cm wnęk podokiennych i ich otynkowanie, 7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oraz oprawami oświetleniowymi, 8) demontaż i montaż grzejników centralnego ogrzewania, 9) obudowanie istniejących pionów instalacyjnych w sanitariatach płytami g-k p. pożarowymi, odpornych na wilgoć, 10) zamontowanie nowej armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych, 11) wymiana pionów kanalizacyjnych w sanitariatach, 12) wykonanie wentylacji grawitacyjnej wymuszonej w sanitariatach, 13) doprowadzenie kanałów nawiewnych do korytarza. Jednocześnie wykorzystanie dwóch istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej do zapewnienia wywiewu z korytarza, 14) zamontowanie we wszystkich pomieszczeniach biurowych urządzeń klimatyzacyjnych, Do odprowadzenia skroplin wykonać bruzdy z korytarza i odprowadzić rurkami do kanalizacji w piwnicy. Agregaty umieszczono na dachu na specjalnej konstrukcji stalowej, 15) montaż we wszystkich oknach żaluzji pionowych, w sanitariatach poziome drewniane, 16) wykonanie nowych posadzek w holu wejściowym i holu przed salą kolumnową wraz z rekonstrukcją schodów i obłożenie ich płytami granitowymi, 17) zamontowanie platformy pionowej dla niepełnosprawnych w holu wejściowym - wersja standard - wysiadanie prostoliniowe, 18) zamontowanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych, 19) wzmocnienie i remont balustrad przy schodach i w holu wejściowym, Uwaga: Zamawiający w modernizowanym budynku na I piętrze posiada zamontowane klimatyzatory firmy Fujitsu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Wymaga się, aby zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia klimatyzacyjne w niniejszym postępowaniu były kompatybilne z istniejącą już instalacją, aby było możliwe sterowanie wszystkimi istniejącymi i docelowymi jednostkami w centralnych układach chłodniczych Z JEDNEGO NADRZĘDNEGO STEROWNIKA i aby w przypadku wbudowania przez Wykonawcę klimatyzatorów innych producentów (o parametrach nie gorszych niż wskazane w projekcie bud.-wykonawczym STWiOR), w przypadku awarii w wyniku braku kompatybilności, Zamawiający nie był zmuszony na utratę gwarancji producenta zamontowanych wcześniej urządzeń klimatyzacyjnych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 2 razy w roku przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancyjnym. Wymaga się, aby na nowo zamontowane urządzenia klimatyzacyjne w ilości 47 sztuk (45 wewnętrznych + 2 zewnętrzne) i już wbudowane w ilości 12 urządzeń klimatyzacyjnych (wewnętrzna - 11 szt. i zewnętrzna - 1 szt.), łącznie 59 szt., Wykonawca zapewnił jednego serwisanta. Wykaz wbudowanych urządzeń klimatyzacyjnych i okres udzielonej gwarancji podany jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu (zał. nr 2 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 57 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach