Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia w granicach administracyjnych miasta Gubina

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 068 4558102
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    ul. Piastowska 24 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia w granicach administracyjnych miasta Gubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia w granicach administracyjnych miasta Gubina Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: I.konserwacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta Gubina, II.konserwacja oświetlenia zewnętrznego w jednostkach organizacyjnych Gminy Gubin o statusie miejskim, III.pozostałe usługi w zakresie utrzymania tych urządzeń. Szczegółowy zakres usług obejmuje: Ad. I. i II 1)konserwację 2088 szt. oświetlenia drogowego oraz 90 szt. oświetlenia zewnętrznego w jednostkach organizacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy w tym: a)oględziny oświetlenia drogowego, które należy wykonać minimum raz w roku. Oględziny winny obejmować ocenę stanu urządzeń tj: -stan widocznych części przewodów oraz sprzętu, -stan czystości opraw i źródeł światła, -stan ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, -stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, -wskazania aparatury kontrolno - pomiarowej, -stan techniczny słupów, b)wymiana zużytych źródeł światła na bieżąco, c)usuwanie uszkodzeń linii zasilających punkty świetlne, d)naprawa opraw oświetleniowych i ich czyszczenie, e)malowanie metalowych słupów oświetleniowych, f)naprawa uszkodzonych słupów, g)usuwanie uszkodzeń sterowania oświetleniem, h)wymiana opraw oświetleniowych, które nie nadają się do dalszej naprawy. Wykonawca uzgodni każdorazowo z Zamawiającym ilość wymienianych opraw (do 20 opraw rocznie), i)wymiana słupów oświetleniowych, które nie nadają się do dalszej naprawy. Wykonawca uzgodni każdorazowo z Zamawiającym ilość wymienianych słupów oświetleniowych (do 10 słupów rocznie), j)wymiana zniszczonych, w wyniku kolizji drogowych szkód losowych, słupów i opraw oświetlenia drogowego, parkowego i osiedlowego, które nie nadają się do remontu, k)w przypadku zniszczenia elementów instalacji oświetleniowej, gdy znany jest sprawca zniszczenia, Wykonawca z upoważnienia Zamawiającego będzie dochodził naprawy szkody, l)usuwanie wszystkich zgłoszonych awarii niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia jednak nie później jak dwa dni od zgłoszenia. Stwierdzenie źródeł awarii światła oraz ich wymiana winna odbywać się od zmierzchu do świtu. Ad. III. 1)instalowanie (montaż i demontaż) oświetlenia ozdobnego w okresie świąt (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) w ilości: -choinki - około 10 szt. -iluminacje - około 50 szt. -banery - około 10 szt. 2)instalowanie oświetlenia i doprowadzenie energii dla zabezpieczenia imprez sportowo - kulturalnych około 20 razy w roku w tym: -imprezy organizowane przez gminę Gubin o statusie miejskim - do 15 razy w roku, -imprezy organizowane przez inne jednostki organizacyjne - do 5 razy w roku, 3)konserwację oświetlenia w dwóch obiektach zabytkowych na terenie miasta Gubina tj. Kościół Farny i Baza Ostrowska, 4)konserwacja i naprawa szafek zasilająco - rozdzielczych w ilości 8 szt. wskazanych w załączniku nr 2 do projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach