Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego będącego majątkiem Miasta Gorzowa Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego będącego majątkiem Miasta Gorzowa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego oraz wykonywaniu obowiązków pogotowia oświetleniowego. Przedmiot zamówienia nie dotyczy usuwania awarii w przypadku klęsk żywiołowych. Po otrzymaniu od Zamawiającego bądź innego podmiotu np. Policji, Straży Miejskiej lub osoby prywatnej telefonicznego zgłoszenia dotyczącego wystąpienia awarii sieci oświetlenia ulicznego Wykonawca ma bezzwłocznie (do 30 minut od momentu zgłoszenia awarii) przystąpić do prac naprawczych oraz poinformować telefonicznie Zamawiającego o jej usunięciu. W przypadku wystąpienia okoliczności utrudniających usunięcie awarii lub powodujących opóźnienie wykonania naprawy, Wykonawca ma obowiązek odwrotnie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przejęcia na własny magazyn od Zamawiającego słupy oświetleniowe pochodzące z odzysku, których stan techniczny jest dobry, w celu ich przyszłego montażu w miejsce uszkodzonych słupów po kolizjach drogowych zakwalifikowanych do wymiany. W trakcie trwania umowy ilość słupów do przejęcia będzie nie większa niż 30 sztuk. Zakres zamówień konserwacyjno-eksploatacyjnych objęty niniejszym postępowaniem dotyczy wyłącznie urządzeń oświetleniowych stanowiących własność Zamawiającego oraz użyczonego do eksploatacji przez GDDKiA. W ramach zamówienia przewiduje się przejęcie do eksploatacji w trakcie trwania okresu umownego nowo wybudowane urządzenia oświetleniowe oraz przekazane Miastu Gorzów Wlkp. przez ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w ramach modernizacji drogi. 1. Zasady ogólne: Przez pojęcie eksploatacji należy rozumieć wykonywanie wszystkich działań, niezbędnych do funkcjonowania urządzeń elektrycznych. Działania te obejmują obsługę, tj. czynności łączeniowe, sterowanie, monitorowanie oraz konserwację, zarówno w zakresie prac elektrycznych, jak i nieelektrycznych. -Eksploatację urządzeń oświetlenia drogowego należy prowadzić zgodnie z: ogólnymi zasadami eksploatacji urządzeń elektrycznych - ujętych w przepisach eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, Prawie energetycznym, budowlanym, przepisach o ochronie przeciwporażeniowej, przepisach o dozorze technicznym. -Eksploatacja wybranych obiektów oświetleniowych powinna być wykonywana przez upoważniony do prowadzenia takich działań podmiot gospodarczy. 2. Oględziny mają na celu dokonanie oceny stanu technicznego urządzeń, a więc sprawdzenie: -stanu widocznych części przewodów, ich połączeń oraz osprzętu (opraw oświetleniowych, zamknięć wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, czystości kloszy opraw i źródeł oświetlenia itp.), -stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych, -opisów obwodów w szafkach oświetleniowych i sterujących LEC, -stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, -stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń. 3. Oględziny powinny być przeprowadzone nie rzadziej, niż jeden raz w roku zakończone sporządzeniem protokołu:Okresowej kontroli stanu technicznego obiektu i odnotowany w książce obiektu. Nieprawidłowości stwierdzone podczas oględzin należy usunąć. 4. Oględziny (objazdy) kontrolne wykonywane są w porze pracy urządzeń oświetleniowych, w celu określenia stanu ubytku czynnych źródeł światła, prawidłowości działania urządzeń sterowniczych, poziomu hałasu i drgań opraw oraz realizacji bieżących reklamacji. Zadanie polega na utrzymaniu co najmniej w 95 % sprawności oświetlenia przy czym nie mogą występować dwa ubytki obok siebie. Oględziny (objazdy) kontrolne, powinny być prowadzone przez zespół pracowników kwalifikowanych, który jest w stanie usunąć zauważone uszkodzenia - awarie lub wadliwą pracę urządzeń oświetlenia drogowego. W zakres prac, wykonywanych przez zespół objazdowy wchodzi m.in.: -ręczne załączenie lub wyłączenie sterowania szafek oświetleniowych, -wymiana przepalonych wkładek bezpiecznikowych w szafkach oświetleniowych i słupach, -regulacja zegarów sterowniczych oraz styczników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS REAKCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach