Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Słowackiego za Kościołem i na ul. Grunwaldzkiej

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Słowackiego za Kościołem i na ul. Grunwaldzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni chodników i nawierzchni miejsc postojowych ulicy Słowackiego oraz nawierzchni chodnika ulicy Grunwaldzkiej w Zgorzelcu. 2. Istniejące chodniki wykonane są z masy bitumicznej oraz z płytek betonowych, które są nierówne, popękane, częściowo zmurszałe i posiadają znaczne braki. Miejsce istniejącego parkingu wykonane jest z płytek betonowych, a miejsca parkingowe rozdzielone białą farbą. Pod modernizowanymi chodnikami i parkingiem przebiegają sieci uzbrojenia terenu, które wymagają uwagi przy prowadzeniu prac budowlanych. 3. Modernizacja ul. Słowackiego polega na przebudowie i wymianie nawierzchni chodników, które należy wykonać po obu stronach pasa ruchu drogowego. W obrębie ul. Słowackiego należy wymienić nawierzchnię parkingu wraz z zaznaczeniem i wyodrębnieniem poszczególnych miejsc postojowych (poprzez wyakcentowanie podziału kostką brukową innej barwy), zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 9 do SIWZ. Linia modernizowanego parkingu pozostaje bez zmian. Przy modernizowanym parkingu ze względu na zły stan i nierówności nawierzchni drogowej asfaltowej, uniemożliwiającej powierzchniowe odwodnienie parkingu poprzez właściwe wyprofilowane spadki poprzeczne należy uwzględnić częściowo jej naprawę. Miejsce naprawy nawierzchni wynosi 2,0m szerokości, które zaznaczono na planie sytuacyjnym. Naprawę nawierzchni drogowej należy przeprowadzić poprzez sfrezowanie wierzchniej warstwy ścieralnej głębokości 6 cm i nałożenie nowej warstwy asfaltu drogowego z odtworzeniem pierwotnych spadków. Na całej długości przebudowywanej i modernizowanej nawierzchni w obrębie ul. Słowackiego należy wymienić krawężniki drogowe. Ze względu na zły stan oraz ubytki w ogrodzeniach posesji sąsiednich, należy częściowo zabudować obrzeża rozgraniczające pomiędzy chodnikiem, a granicą działek prywatnych (w miejscach gdzie nie występują stałe murki ogrodzeniowe). 4. Modernizacja ul. Grunwaldzkiej polega na wymianie nawierzchni chodnika po jednej stronie pasa ruchu drogowego (południowa część ulicy Grunwaldzkiej). W miejscu rosnących drzew należy wykonać otoczkę zgodnie z załączonym rysunkiem - załącznik nr 9 do SIWZ. Miejsca wokół drzew, wewnątrz otoczki należy obsypać korą. Ze względu na dobry stan krawężników drogowych kamiennych granitowych należy je wyregulować i pozostawić do dalszego funkcjonowania. 5. Nawierzchnię parkingu jak i nawierzchnię chodników należy wykonać z prostokątnej kostki betonowej (chodnikowej) z podbudową według przekrojów wykonawczych. 6. Modernizację istniejących wjazdów na poszczególne posesje należy wykonać, zaniżając odcinki chodników na szerokości odpowiednio do zastałej sytuacji. 7. W miejscach oznaczonych linią przerywaną na rysunku planu sytuacyjnego, należy wykonać zaniżenia krawężników zgodnie z przekrojami wykonawczymi. 8. Konstrukcja nawierzchni parkingu składa się z : a) nawierzchni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej, b) podsypki cementowo-piaskowej, c) podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, d) warstwy odcinającej. 9. Konstrukcja nawierzchni chodników składa się z: a) kostki betonowej drobnowymiarowej wibroprasowanej, b) podsypki cementowo-piaskowej, c) podsypki piaskowej, d) warstwy odcinającej. 10.Modernizowaną nawierzchnię parkingu oraz nawierzchnię modernizowanych chodników należy odwadniać powierzchniowo, ze sprowadzeniem wód opadowych do istniejących wpustów ulicznych, a następnie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wyprowadzenie wód zapewnią założone spadki poprzeczne oraz podłużne. 11.Zestawienie powierzchni: a) chodniki piesze istniejące, nawierzchnia w całości do modernizacji - 667m2 b) parking istniejący, nawierzchnia w całości do modernizacji - 113 m2 c) nawierzchnia drogowa do naprawy -59m2 12.Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego modernizacją nawierzchni chodników i parkingu przy ul. Słowackiego oraz modernizacją chodnika przy ul. Grunwaldzkiej został zawarty w dokumentacji projektowej składającej się z opisu technicznego, planu sytuacyjnego, przekroju drogowego, schematu ułożenia kostki na chodnikach, schematu ułożenia kostki na parkingu, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót - załącznik nr 9 do SIWZ. 13.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, przedstawi Zamawiającemu wykonany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy nawierzchni chodników oraz modernizacji parkingu. 14.Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 15.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego, oraz obowiązującymi przepisami. 16.Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu, zatwierdzonego projektu docelowej organizacji ruchu wzdłuż ul. Słowackiego od skrzyżowania z ul. Łużycką do ul. Św. Jana, najpóźniej w dniu dokonywania czynności odbiorowych robót budowlanych. 17.Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2-ch egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości robót budowlanych do odbioru. 18.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z póź. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania , odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 59 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. PLN (słownie: trzy tysięce zł.) 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. 4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.). UWAGA! Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na Modernizacja nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Słowackiego za Kościołem i na ul. Grunwaldzkiej 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 24.13 SIWZ. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach