Przetargi.pl
Modernizacja Izby Przyjęć oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu

Szpital Specjalistyczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3963266, 3863332 , fax. 032 2816765
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 1
    ul. Żeromskiego 7 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3963266, 3863332, fax. 032 2816765
    REGON: 27023584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital1.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Izby Przyjęć oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń związanych z modernizacją Izby Przyjęć oraz przeniesieniem Pracowni Diagnostyki Obrazowej z parteru budynku nr 1, przy ul. Żeromskiego 7 w miejsce obecnej Izby Przyjęć na parterze budynku nr 5, przy ul. Prusa 33- roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne wszystkich branż, Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: 1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robó 2. Przedmiarach robót 3. Rysunkach Zamawiający będzie wymagał, aby organizacja robót, jakość użytych wyrobów i jakość wykonania były na poziomie wyższym od przeciętnego. Zamawiający będzie kontrolował w tym zakresie działania wykonawcy. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania przepisów, a Kierownik robót jest odpowiedzialny za wbudowane materiały i każdorazowo na żądanie Inspektora Nadzoru, Inwestora lub organów kontrolujących (zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane) winien okazać dokumenty stwierdzające przydatność wyrobów do stosowania w budownictwie. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże Inwestorowi komplet dokumentów (protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje itp.). Ogólne warunki wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji robót budowlanych (w tym robót pomocniczych) - roboty należy prowadzić w sposób możliwie najmniej uciążliwy i nie powodujący zagrożenia dla osób trzecich - przestrzegania zasad bhp, ppoż. i ochrony środowiska, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, - uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac montażowych i budowlanych Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - wszystkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel wykonawcy - ochronę własności publicznej i prywatnej: zapewnienie właściwego zabezpieczenia i oznaczenia przed uszkodzeniem instalacji, urządzeń itp. w czasie trwania robót budowlanych. - za wszelkie spowodowane przez jego działanie uszkodzenia. Należy uwzględnić fakt, że przy remoncie pracowni RTG oraz Izby Przyjęć będzie czynna Izba Przyjęć oraz Poradnia Chirurgiczna, w związku, z czym Zamawiający nie wyraża zgody na zakłócanie ich funkcjonowania. Wszelkie uciążliwe prace należy uzgadniać z Działem Technicznym. Zadanie rozliczone zostanie po zrealizowaniu robót zgodnie z umową i podpisaniu końcowego protokółu odbioru robót oraz dokumentacji technicznej i deklaracji zgodności wraz z fakturą końcową. W odbiorze uczestniczyć winien Kierownik Działu Technicznego, Inspektor Nadzoru oraz Przedstawiciel Wykonawcy. Dla potrzeb zapewnienia współpracy z Wykonawcą, prowadzenia kontroli wykonywanych robót oraz dokonywania odbiorów Zamawiający dysponuje zespołem specjalistów i inspektorów nadzoru działających w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów zgodnie z ST: - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, - odbiór częściowy, - odbiór ostateczny, - odbiór pogwarancyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 22 420,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące czterysta dwadzieścia złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 68 1560 1049 0000 9030 0018 4018 Getin Bank S.A. Odział w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: Wadium - remont Izby Przyjęć ZP/PN/46/2009 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć (oryginał) Zamawiającemu - Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom, Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: a) być wystawione na Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy Pzp. c) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą d) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy) 7. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i na warunkach określonych w art. 46 ust. 2, 3 i 4 cytowanej ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium winno zabezpieczać cały 30 -dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058), tj. że : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,na potwierdzenia: Oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5), oraz następujące dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661 z późn. zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) tj.; - dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie dla: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ze względu na szczególną specyfikę pomieszczeń Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na obiektach użyteczności publicznej w zakresie: wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej w obiekcie szpitalnym (nie uwzględnia się robót instalacyjnych) na kwotę co najmniej 1 500 000 złotych brutto, wykonania co najmniej jednej roboty w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych co najmniej na kwotę 500 000 złotych brutto, wykonania co najmniej jednej roboty w zakresie instalacji sanitarnych i wentylacji co najmniej na kwotę 500 000 złotych brutto, wykonania co najmniej jednej roboty w zakresie wykonania zabezpieczenia przed promieniowaniem na kwotę co najmniej 20 000 złotych brutto W przypadku gdy Wykonawca wykonał robotę budowlaną obejmującą więcej niż jeden zakres o wartości co najmniej takiej jak wskazane powyżej, jako doświadczenie może wskazać tę samą robotę dla różnych rodzajów robót (budowlana, elektryczna, sanitarna) z podziałem i ze wskazaniem ich wartości. Każda robota zostanie uznana jeżeli została wykonana w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dzień wszczęcia postępowania to dzień ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy pzp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Roboty mają zostać potwierdzone dokumentami, np. referencjami, że zostały wykonane należycie na potwierdzenia: Oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5), oraz następujące dokumenty: a) uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenia na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoby te są członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. b) wykaz robót o podobnym charakterze - zał. nr 7 do SIWZ oraz przedłożyć dokument potwierdzający ich należyte wykonanie 3) znajduję się/znajdujemy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. znajdują się w sytuacji ekonomiczniej finansowej zapewniającej wykonanie etapu zamówienia do otrzymania pierwszej płatności od zamawiającego. Wykonawca musi posiadać środki finansowe na rachunku lub posiadać zdolność kredytową na kwotę 1 500.000,00 złotych. Niezbędne jest przedstawienie jednoznacznej opinii, jaką kwotą wykonawca rzeczywiście może dysponować w dniu wystawienia opinii banku lub SKOK-u. W informacji musi zostać określona konkretna kwota posiadanych środków finansowych na rachunku lub jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście wykonawca dysponuje w ramach zdolności kredytowej minimum na kwotę 1 500 000,00 złotych. Wówczas warunek zostanie spełniony na potwierdzenia: Oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5), a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na potwierdzenia Oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6),Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Do oferty należy również dołączyć: a) polisę ubezpieczeniową OC o minimalnej sumie gwarancyjnej 1.000.000zł na jedno lub wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach