Przetargi.pl
Realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w roku 2010

Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. 3 Maja 36b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach
    ul. 3 Maja 36b 36b
    44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
    tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66
    REGON: 00344571900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz mieszkańców Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji oraz pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych osób, które z powodu wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób. Przedmiot zamówienia obejmuje 7200 godzin usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji oraz usług opiekuńczych o charakterze podstawowym, obejmujących pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznych Ośrodka. Z tym zastrzeżeniem, iż wskazana liczba godzin usług jest zakresem szacunkowym. Rzeczywista ilość godzin usług opiekuńczych i usług opiekuńczych o charakterze podstawowym będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego i określana będzie w decyzjach administracyjnych wydanych przez Zamawiającego, z których każda będzie przyznawać pomoc w formie usług opiekuńczych konkretnemu usługobiorcy. Kopia decyzji określająca imię i nazwisko usługobiorcy, rodzaj, zakres, wymiar usług oraz wysokość odpłatności i tryb pobierania opłat za wykonane usługi, a także okres na jaki pomoc została przyznana będzie każdorazowo przekazywana wykonawcy. Wynikająca z decyzji administracyjnych suma godzin usług opiekuńczych i usług opiekuńczych o charakterze podstawowym nie może przekroczyć w okresie obowiązywania umowy wyżej wskazanego zakresu szacunkowego. Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia usług w liczbie godzin równej liczbie szacunkowego zakresu zamówienia. Pomoc musi być świadczona w czasie najdogodniejszym dla klienta ze względu na jego indywidualne potrzeby wg godzin przyznanych decyzją administracyjną. Szczegółowy zakres usług określa załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania i przekazania Zamawiającemu pobranych od podopiecznych wynikających z decyzji administracyjnych odpłatności za usługi opiekuńcze. Odpłatność należy pobrać od podopiecznych w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym świadczono usługi oraz przekazać Zamawiającemu w terminie do 28 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym świadczono usługi. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej, w okresie obowiązywania umowy, liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728) i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu. W szczególnych przypadkach Zamawiający może żądać świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy są zarejestrowani zgodnie z wymogami ustawowymi; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: a)dysponują co najmniej 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, posiadającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi albo co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku opiekuna, z których co najmniej 2 osoby będzie posiadało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, b)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający dopuszcza by ofertę podpisali wszyscy wspólnicy, bez konieczności udzielenia i przedkładania pełnomocnictwa. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1-3 winien spełniać jeden wykonawca lub wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt 4 winni spełniać wszyscy wykonawcy. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Wszyscy konsorcjanci będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3)wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 50 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 4)oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 5)oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 6)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winny zostać sporządzone według załącznika nr 4a i 4b do SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone według wzoru określonego w załącznika nr 4b oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, winny być złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum. W pozostałym zakresie, wraz z ofertą, członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach