Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA - budynek A.

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA - budynek A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku A Szpitala, w tym robót budowlanych wielobranżowych, a w szczególności: ogólnobudowlane (w tym wykończeniowe oraz wyposażeniowe zgodnie z SIWZ), instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznych, instalacji elektrycznych słaboprądowych, instalacji wewnętrznej gazów medycznych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji cts i smb, cz. chł. oraz pary i kondensatu, instalacji ctz i smb ctz i c.o. instalacji gazu. Ponad to do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie innych działań niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym m.in.: - organizacja i zagospodarowanie terenu wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późn. zm.), - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów. 2. Całość prac należy wykonać na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej (projektów, przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). 3. Zakres robót obejmuje kolejny etap rozbudowy, który jest kontynuacją inwestycji i etapów poprzednich mających na celu rozbudowę i modernizację Szpitala. 4. W związku z powyższym, dodatkowo należy uwzględnić ewentualność wykonywania prac równolegle z firmami zewnętrznymi realizującymi modernizację budynku B oraz przyłącza zewnętrzne i układ drogowy wokół Szpitala. Organizacja ruchu na placu budowy (transporty i sprzęt) wymaga uzgodnienia i zawiadomienia ekip z firm, które kontynuują swoje zadania, jak i przedstawicieli Szpitala. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach umowy wszelkich czynności koniecznych do właściwego wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Bez względu na dokładność i wytyczne zawarte w dokumentacji, na Wykonawcy ciąży przede wszystkim zobowiązanie rezultatu czyli zrealizowanie przedmiotu umowy w stopniu umożliwiającym przekazanie obiektu, po robotach, do użytkowania (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie). 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt i ryzyko: a) odpowiedniego zabezpieczenia frontu robót (zabezpieczenie terenu robót w sposób widoczny i uniemożliwiający wejście osób nieuprawnionych), b) utrzymania w należytym porządku pomieszczeń remontowanych, w tym zwłaszcza usuwania i składowania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a następnie usunięcia ich na własny koszt, c) po zakończeniu poszczególnych odcinków robót, do uporządkowania pomieszczeń oraz całości frontu robót, d) w wypadku zniszczenia i uszkodzenia pomieszczeń, ich części bądź urządzeń Zamawiającego w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. Zastosowane materiały przy realizacji ww. zamówienia winny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie określone w ustawie Prawo budowlane, jak również winny być dopuszczonymi do stosowania w obiektach służby zdrowia. Zamawiający zażąda przedstawienia certyfikatów na zastosowane materiały po zakończeniu robót. 9. Przy doborze materiałów i technologii wykonania robót należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowo-wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 10. Użycie w dokumentacji nazw producentów lub dostawców należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych jakie powinny posiadać urządzenia lub materiały. Zamawiający dopuszcza dobór urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji. W takim przypadku należy podać markę (nazwę) oferowanych materiałów lub urządzeń. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty. 11. Użycie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych obliguje Wykonawcę do ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych zastosowanych materiałów i technologii. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, kartach katalogowych, Aprobatach Technicznych, Certyfikatach itp. 12. Wykonawca odpowiada za ewentualne skutki wynikłe z nieprzestrzegania przepisów BHP i p.poż. 13. Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać inwentaryzacji oraz ewentualnych własnych pomiarów na miejscu z udziałem pracownika Zamawiającego. W przypadku powstania rozbieżności pomiędzy dokonanymi pomiarami, a danymi zawartymi w kosztorysach, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane wykonywane były w sposób umożliwiający bieżące funkcjonowanie Szpitala i w jak najmniejszym stopniu kolidowały z całodobową opieką medyczną prowadzoną w Szpitalu. Roboty uciążliwe lub ingerujące w jakikolwiek sposób w pracę Szpitala, będą wymagały dostosowania się w tym zakresie do wymogów Zamawiającego. Istnieje możliwość nakazu czasowego lub terytorialnego wstrzymania robót w przypadku otrzymania takiego nakazu od służb nadzoru sanitarnego lub Biura Polityki Zdrowotnej. 15. W czasie prac budowlanych dostawa wszystkich mediów do Szpitala nie może być przerwana. 16. Z uwagi na prowadzenie robót w czynnym obiekcie szpitalnym, Wykonawca wykonujący zamówienie zobowiązany będzie do przestrzegania zasad BHP i sanitarno-epidemiologicznych oraz zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił, którą cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Oświadczenie o Podwykonawcach stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 18. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 19. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wraz z ofertą ramowego wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, uwzględniającego etapowanie robót w celu zminimalizowania uciążliwości dla czynnego (częściowo) Szpitala i wytyczne projektowe. Zamawiający dopuszcza czasowe wyłączenie części Szpitala z bieżącego wykonywania świadczeń zdrowotnych celem umożliwienia wykonania robót pod warunkiem, iż część czynna (budynek A i lub B) zabezpieczy potrzeby hospitalizacyjne bloku porodowego. 20. W harmonogramie należy podać terminy realizacji poszczególnych robót będących przedmiotem zamówienia poczynając od dnia wprowadzenia na budowę, którego przewidywany termin Zamawiający określa na dzień zawarcia umowy. W harmonogramie należy wyszczególnić elementy scalone robót, które z technicznego punktu widzenia mogą stanowić przedmiot odbiorów częściowych. 21. Harmonogram złożony wraz z ofertą będzie miał charakter orientacyjny. Zamawiający wraz z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy dokona uszczegółowienia harmonogramu. Zamawiający dopuszcza zmiany w harmonogramie w trakcie realizacji zamówienia, uwzględniając rzeczywiste postępy w prowadzonych robotach, przy czym nie podlega zmianie końcowy termin wykonania prac. 22. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru przez obie strony. 23. Zamawiający dopuszcza wystawianie faktur częściowych za faktycznie wykonane roboty potwierdzone protokółem odbioru częściowego, nie częściej jednak niż co 30 dni. Rozliczenie za wykonane roboty odbywać sie będzie fakturami częściowymi, wystawionymi za zakończone elementy robót i faktura końcowa wystawiona po zakończeniu i odbiorze całości robót. Podstawą do wystawienia faktur częściowych będzie podpisane świadectwo wykonania zakończonych elementów robót, podpisane przez inspektora nadzoru i kierownika budowy, a dla faktury końcowej protokół odbioru ostatecznego robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy oraz prawomocne pozwolenie na użytkowanie. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 90% wartości umowy. 24. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty określa się na: roboty budowlane - min. 60 miesięcy od daty uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie wyroby gotowe - wg gwarancji ich producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. Pozostałe warunki gwarancji zawiera wzór umowy. 25. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona odpowiednią kwotą wadium, która dla całości zamówienia wynosi 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia wykazując, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 1 zamówienie w zakresie robót budowlano - instalacyjnych w obiekcie służby zdrowia o wartości min. 12 000 000 zł brutto oraz przynajmniej 1 w czynnym obiekcie szpitalnym (obiekcie zamkniętej służby zdrowia), na kwotę nie niższą niż 5 000 000 zł brutto (każde), gdzie co najmniej jedna z prac wskazanych polegała na - miała w zakresie wykonanie prac konstrukcyjnych, których wartość nie była niższa niż 2 000 000 zł brutto (każda) c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazując, że dysponują kadrą techniczną o następujących uprawnieniach i kwalifikacjach: - osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, należącego do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego oraz posiadającą udokumentowaną co najmniej 5-cio letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową lub modernizacją obiektu o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, - osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, należącej do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego, - osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, należącej do właściwej miejscowo Izby samorządu budowlanego d) sytuacji ekonomicznej i finansowej wykazując, że: posiada polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. 2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wskazanych w pkt. VI SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki postawione przez Zamawiającego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek określony w pkt. 1 lit a) i pkt. 2 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie. Warunki określone w pkt. 1 lit. b), c), d) musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujący wspólnie. I.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej, każdy Wykonawców zobowiązany jest dostarczyć indywidualny dokument potwierdzający spełnianie warunku. b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie powinno dotyczyć wszystkich wspólników, kiedy Wykonawcą jest spółka cywilna, a gdy Wykonawcą jest spółka prawa handlowego powyższe zaświadczenia winny dotyczyć wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego (zarządu) spółki; c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; g) Polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. Polisa ma być aktualna (ważna) na dzień składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ww. ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. b) Oświadczenie Wykonawcy, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia w ww. kwocie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót - przynajmniej 1 zamówienie w zakresie robót budowlano - instalacyjnych w obiekcie służby zdrowia o wartości min. 12 000 000 zł brutto oraz przynajmniej 1 w czynnym obiekcie szpitalnym (obiekcie zamkniętej służby zdrowia), na kwotę nie niższą niż 5 000 000 zł brutto (każde), gdzie co najmniej jedna z prac wskazanych polegała na/miała w zakresie wykonanie prac konstrukcyjnych, których wartość nie była niższa niż 2 000 000 zł brutto (każda) - załącznik nr 4 do SIWZ i) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. referencje) wskazanych w wykazie. j) wykaz osób pełniących funkcje kierownicze (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) wraz z kserokopiami uprawnień wskazanych osób do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; 2.W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3. Pozostałe dokumenty: a) potwierdzenie wniesienia wadium - jeżeli wniesione zostaje w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty, b) załącznik nr 1 - formularz Oferta; c) projekt umowy (parafowany) - załącznik nr 2 do SIWZ. d) własne kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, e) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót (należy podać terminy realizacji poszczególnych robót będących przedmiotem zamówienia) f) oświadczenie o Podwykonawcach - załącznik nr 6 g) pełnomocnictwo do podpisania oferty 4. Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ muszą być dostarczone w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy (wyjątek stanowi upoważnienie do podpisania oferty, które musi zostać złożone w oryginale) 5. Wykonawcom przysługuje prawo składania ofert wspólnych na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną, Zamawiający w przypadku wyboru takiej oferty zażąda przed podpisaniem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów składających ofertę zawierającej: - wskazanie podmiotów składających ofertę (pełna nazwa i adres siedziby), wraz ze wskazaniem pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - określenie celu wspólnych działań jako: złożenie oferty wspólnej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, - wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników podmiotu składającego ofertę przy realizacji zamówienia, - określenie sposobu prowadzenia spraw poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności formalno - prawnych wobec zamawiającego (wskazanie lidera), - zakaz zmiany uczestników podmiotu składającego ofertę wspólną. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 1 a) oraz VI. 1. c) - e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (ważność dokumentu 6 miesięcy) 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (ważność dokumentu 6 miesięcy); 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (ważność dokumentu 3 miesiące). 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 1 b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp (ważność dokumentu 6 miesięcy) 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 8 i 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach