Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń po kuchni szpitalnej.

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. T. Kościuszki 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4761451 , fax. 032 4761727
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci
    ul. T. Kościuszki 14
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4761451, fax. 032 4761727
    REGON: 00029776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsr.cal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja pomieszczeń po kuchni szpitalnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: a) adaptacja pomieszczeń po kuchni na potrzeby usług cateringowych i jadalni b) dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na usługi cateringowe w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju, przy ul. Kościuszki 14. 3.2. Zakres zamówienia dotyczącego adaptacji pomieszczeń po kuchni na potrzeby usług cateringowych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) roboty budowlane c) roboty murarskie c) roboty malarskie d) pokrywanie podłóg e) roboty w zakresie stolarki budowlanej f) instalacje sanitarne i wyposażenie Szczegółowy zakres obejmuje przedmiar robót stanowiący załącznik do siwz. 3.3. Zakres zamówienia dotyczącego dostawy wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na usługi cateringowe obejmuje: a) zakup wyposażenia b) dostawę wyposażenia c) montaż wyposażenia szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego wyposażenie obejmuje oferta na wyposażenie kuchni 3.4. Zamawiający udostępni pomieszczenie do składowania sprzętu oraz media niezbędne do wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.Wymagania stawiane wykonawcom: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP, oraz nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art.24 ustawy PZP. - Termin płatności - 30 dni. - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 200 000 zł. - Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia publicznego tj. zobowiązany jest przedstawić wykaz minimum trzech wykonanych świadczeń okresowych lub ciągłych o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, - o wartości 150 000,00 zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze zamówienie zostało wykonane należycie. 5.2. zamawiający dokona oceny spełniania warunków zawartych w SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia. Spełnienie ww warunków udokumentowane poprzez oświadczenia oraz stosowne dokumenty pozwala uczestniczyć w postępowaniu przetargowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie zgodne z art.22 ustęp 1 ustawy PZP - oświadczenie zgodne z art. 24 ustawy PZP, - oświadczenie o zgodzie na 30 dniowy terminie płatności, - wykaz minimum trzech wykonanych bądź wykonywanych zadań o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 150 000,00zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie. - dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 200 000 zł. - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienna) przez osobęy uprawnionąe do reprezentowania Wykonawcy Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1, - wypełniony i podpisany Formularz Cenowy stanowiący załącznik nr 2 - dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu s składania ofert - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. - Dokument wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopie dokumentu, kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być opatrzone imienną pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalwsr@wsr.cal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach