Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy II LO im. Stanisława Wyspiańskiego w Będzinie, ul. Teatralna 5.

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 368 07 00 , fax. 032 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 368 07 00, fax. 032 267 79 33
    REGON: 27628501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy II LO im. Stanisława Wyspiańskiego w Będzinie, ul. Teatralna 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy II LO im. Stanisława Wyspiańskiego w Będzinie, ul. Teatralna 5. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje realizację: 1) boiska sportowego wielofunkcyjnego, o wym. 63,2m x 28,5m o nawierzchni z trawy syntetycznej z drenażem, w zakres którego wchodzi m.in.: - przygotowanie terenu (usuniecie i utylizacja istniejącej nawierzchni asfaltowej, niwelacja terenu, karczowanie drzew), - wykonanie drenażu boiska, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do odwodnienia terenu boiska, - budowa ogrodzenia boiska i piłkochwytów (dł. 190mb, wys. 5m, brama wjazdowa 2,5m x 2,5m oraz dwie furtki 1m x 2m) - wykonanie fundamentów pod wyposażenie oraz dostawa i montaż wyposażenia boiska (kosze, słupki, bramki), - dostawa i ułożenie trawy syntetycznej wraz z wypełnieniem (wykonanie linii boisk) 2) zagospodarowania terenu, w zakres którego wchodzi m.in.: - budowa ciągów pieszych i placów (niwelacja, podbudowa, nawierzchnia z kostki betonowej gr 6 cm), - wyposażenie w małą architekturę (ławki, kosze na śmieci), - wykonanie ogrodzenia terenu szkoły (prace rozbiórkowe, wykonanie ogrodzenia dł. ok. 31,10 mb, wys. 2 m, furtka 1m x 2m, brama wjazdowa przesuwna 6,22m x 2m), - plantowanie terenu, nasadzenie zieleni, 3) parkingu dla samochodów osobowych i autokarów, w zakres którego wchodzi m.in.: - przygotowanie terenu (niwelacja terenu, karczowanie drzew), - remont wjazdu, - wykonanie podbudowy, - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm i 6 cm, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do odwodnienia parkingu, - wykonanie oświetlenia terenu parkingu (8 szt. słupów + oprawy), - plantowanie terenu, nasadzenie zieleni. Do obowiązków Wykonawcy należy również: - opracowanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, zgodnie z PB, - zapewnienie nadzoru archeologicznego dla wszelkich prac ziemnych, zgodnie z zapisami planu zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu, - badanie i pomiary instalacji elektrycznych, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (aktualizacja fragmentu mapy zasadniczej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres robót budowlanych określa przedmiar robót, projekty budowlane oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do sporządzenia Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego w uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium stosownie do art. 45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości: 25 000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien wpłacić je przelewem na rachunek Zamawiającego: GETIN BANK S.A. o /Będzin nr 89 1560 1010 0000 9010 0005 6146 z dopiskiem Wadium na: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy II LO im. Stanisława Wyspiańskiego w Będzinie, ul. Teatralna 5. 4.Wniesienie wadium w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Będzinie, ul. Krasickiego 17, pok.119. 8. Termin wniesienia wadium upływa dnia 28.08.2009r. o godzinie 11:00 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Ponadto zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na budowie boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 1500m? wraz z robotami towarzyszącymi ( np. ciągi piesze), 2.2. Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz posiadającym aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz posiadającym aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownikiem robót branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz posiadającym aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownikiem robót branży drogowej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz posiadającym aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w kilku specjalnościach. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ - opieczętowane i podpisane przez Wykonawcę, umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). Wymaga się wykazania co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegających na budowie boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 1500m? wraz z robotami towarzyszącymi ( np. ciągi piesze), 1.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wymaga się wykazania osób, o których mowa w rozdz. XI pkt. 2.2. SIWZ. 1.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w pkt 1.5. niniejszego rozdziału Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej. 2. Inne dokumenty i oświadczenia: 2.1. Formularz ofertowy sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub według takiego samego schematu. 2.2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. 1.2,1.3.,1.4.,1.5.,1.6.,1.7., mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) w pkt 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w pkt 1.3. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach