Przetargi.pl
MODERNIZACJA CZĘŚCI POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - MIESZKALNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TRZEBIECHOWIE PRZY UL. SULECHOWSKIEJ 1

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4527575 , fax. 068 4527500
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Podgórna 5 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4527575, fax. 068 4527500
    REGON: 97077761900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA CZĘŚCI POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - MIESZKALNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TRZEBIECHOWIE PRZY UL. SULECHOWSKIEJ 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MODERNIZACJA CZĘŚCI POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - MIESZKALNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TRZEBIECHOWIE PRZY UL. SULECHOWSKIEJ 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100), Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14 lipca 2009r. do godz. 12.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Zielonej Górze nr 42 1090 1535 0000 0001 0999 6788, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężnej, wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego pokój nr 113 (kasa). Nie wniesienie wadium lub wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium przez zamawiającego następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają następujące warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 1 robota budowlana w zakresie robot dachowych (pokrycie dachówkowe) przy zabytkach o wartości min. 100 000,00 zł brutto) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania- wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy budowy, min. 1 osoba posiadająca uprawienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, która wykaże się, co najmniej 2- letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych lub uprawnieniami do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzonych stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, wraz z informacją na temat ich uprawnień oraz kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118- t.j. z późn. zm.)- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6 ppkt d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, g) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach