Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych i wentylacji mechanicznej w budynku Centrum Integracji Społecznej przy ul. Staszica 4 w Zielonej Górze w ramach zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Centrum Integracji Społecznej na potrzeby sali wielofunkcyjnej z zapleczem - projekt Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-175 Zielona Góra, ul. Staszica 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 470 33 03 , fax. 0-68 455 33 04
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    ul. Staszica 4 4
    65-175 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 470 33 03, fax. 0-68 455 33 04
    REGON: 08001461700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.bipzielonagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych i wentylacji mechanicznej w budynku Centrum Integracji Społecznej przy ul. Staszica 4 w Zielonej Górze w ramach zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Centrum Integracji Społecznej na potrzeby sali wielofunkcyjnej z zapleczem - projekt Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych i wentylacji mechanicznej w budynku Centrum Integracji Społecznej przy ul. Staszica 4 w Zielonej Górze w ramach zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Centrum Integracji Społecznej na potrzeby sali wielofunkcyjnej z zapleczem - projekt Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 2.1. projektem budowlanym stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ oraz 2.2. specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ( STWiOR) -instalacje sanitarne i klimatyzacja, stanowiącymi załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych- zimnej wody, ciepłej wody, cyrkulacji ciepłej wody, centralnego ogrzewania z grzejnikami ( 5 szt), ogrzewanie podłogowe: a. roboty montażowe instalacji c.o.; b. instalacja wodociągowa; c. instalacja kanalizacji sanitarnej; d. instalacja c.o. podpodłogowa; zakres prac jest zawarty w projekcie budowlanym rysunki nr: 1S, 2S, 3S,4S. 3.2 Roboty w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej -montaż przewodów nawiewnych, wentylatorów i nagrzewnic , izolacja termiczna przewodów ssących. zakres prac jest zawarty w projekcie budowlanym rysunki nr: 1S, 2S, 3S. 3. Wyszczególnienie prac zawierają kosztorysy ofertowe ( instalacji sanitarnej i wentylacji.) stanowiące załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; e. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ; g. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; h. wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi , zasadami sztuki budowlanej , ofertą i etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6. Wszystkie materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 7. Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR i ogólnymi przepisami. 8. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.5) SIWZ. 3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust 3 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 7) dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika nr 6 do SIWZ 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach