Przetargi.pl
Modernizacja budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze

Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-048 Zielona Góra, al. Niepodległości 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 327 23 45 , fax. 0-68 324 65 61
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
    al. Niepodległości 15 15
    65-048 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 327 23 45, fax. 0-68 324 65 61
    REGON: 00027634000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje remont i konserwację ścian elewacyjnych budynku, elementów drewnianych oraz wymianę stolarki okiennej. Zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach rewitalizacji obejmuje: - remont elewacji (wykonanie, wzmocnienie tynków, malowanie); - odtworzenie boniowania; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych wraz z programem renowacji tynków; - naprawa gzymsów; - wymiana, opalanie i malowanie stolarki drzwiowej; - wymiana opierzeń, rynien i rur spustowych; - wymiana stolarki okiennej; - naprawa dachu; - naprawa podłóg; - naprawa wewnętrznych instalacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK SA I Oddział Zielona Góra, nr rachunku: 43109015350000000053019067 z podaniem tytułu: wadium dotyczące przetargu na modernizację Muzeum Ziemi Lubuskiej 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin (dzień i godzina) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust. 5 ustawy oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz złożą dokumenty i oświadczenia, jak w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych na budynkach lub budowlach podlegających ochronie konserwatora zabytków, w tym co najmniej jedną robotę w czynnych obiektach polegającą na wykonaniu elewacji zewnętrznej wraz z naprawą gzymsów za kwotę nie mniejszą niż dwa miliony złotych oraz co najmniej jedną robotę polegającą na wymianie stolarki okiennej za kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zamawiających). 2. dysponować będą w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 3. ubezpieczeni będą od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszej niż 2 000 000 PLN. 4. udokumentują, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia na poziomie 1.000.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgora.pl/muzeum/menu/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach